۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۶۷۲۹۱
مسؤول بنیاد امام مهدی غرب کشور:

نیاز جامعه براساس مهدویت ترتیب داده شود

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام، گفت: دشمنان اسلام و مهدویت در حال هجمه به فرهنگ مهدوی هستند و باید در برابر حملات آنها اقدام متناسبی صورت گیرد و نیاز جامعه براساس مهدویت ترتیب داده شود.
حجت الاسلام حسنی حلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مسؤولان فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، مدیر بنیاد حضرت مهدی(عج) غرب کشور گفت: مدیران فرهنگی بنیاد برای رفع مشکلات چاره جویی کردند و راه کارهایی ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مهدویت در جامعه، اظهار داشت: حضور در این عرصه حضور مهم و قابل اعتنایی است که باید برای اشاعه فرهنگ مهدوی انجام دهیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام، گفت: دشمنان اسلام و مهدویت در حال هجمه به فرهنگ مهدوی هستند و باید در برابر حملات آنها اقدام متناسبی صورت گیرد.

وی یادآور شد: امروز نیاز جامعه بر اساس مهدویت باید ترتیب داده شده و مشکلات در این زمینه بررسی شود تا بتوان با چاره جویی مناسب راه را بر انحرافات بست.

حجت الاسلام حسنی حلم ابراز داشت: بنیاد در گذشته چند کار انجام داده است که اهم آنها مرکز تخصصی مهدویت است که از میان طلاب سطح سه پذیرش می کند.

وی از برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلندمدت در زمینه مهدویت خبر داد و گفت: مجتمع مهدی یاوران تا 2 هزار نفر را اسکان می دهد و هر گروه حداقل دو ساعت مهدویت را می گذرانند./979/203/ب2

ارسال نظرات