۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۶۷۷۶۸
در آستانه میلاد پیامبر اکرم؛

حرم مطهر و نورانی شاه‌چراغ گل‌آرایی شد

مضجع نورانی حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت سیدمیرمحمد(ع) عصر امروز در مراسمی با حضور خدام این آستان مقدس گل‌آرایی شد.
گلباران حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، مضجع نورانی حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت سیدمیرمحمد(ع) عصر امروز در مراسمی با حضور خدام این آستان مقدس گل‌آرایی شد.

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه‌های آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در روز میلاد رسول اکرم(ص) شامل اجرای پرسش و پاسخ با عنوان نردبان آسمان با حضور حجت‌الاسلام سرلک از ساعت 11 در رواق دارالعباده است.

مراسم عمامه گذاری 95 طلبه حوزه‌های علمیه شیراز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمّدی‌گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از دیگر برنامه‌های روز میلاد پیامبر(ص) است.

همچنین به مناسبت این میلاد خجسته، مراسم عقد ازدواج 15 زوج جوان در سالن عقد پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن کودکان در رواق دارالذکر با حضور عموم این آینده‌سازان فردا از مهدها و مدارس از ساعت 9 تا 11 صبح، اجرای زنده ویژه برنامه رادیو حرم، برگزاری مسابقه«من محمد(ص) را دوست دارم»، آیین نقاره‌زنی و سلام خادم از  دیگر  برنامه‌های سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) است./۹۱۹/101/ب3

ارسال نظرات