۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۹۵۸
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

حمایت از سرمایه گذاری با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: ضرورت دارد حمایت از سرمایه گذاری با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
یوسفیان یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با مدیرعامل هلدینگ اکسین اظهارداشت: فعالیت در حوزه سرمایه گذاری مورد توجه مردم قرار می گیرد که آیندگان قضاوت کنندگان خوبی نسبت به اقدامات صورت گرفته هستند.

وی تصریح کرد: مردم قدردان سرمایه گذارانی هستند که همواره در مسیر ارتقای وضعیت اشتغال، عمران و توسعه گام های ارزنده ای را در مسیر پیشرفت برمی دارند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: کارکردن فعالیت های عمرانی در این موقعیت اقتصادی کشور کار مشکلی است که در اجرای پروژه ها حواشی فراوانی ایجاد می شود و باید تحمل وجود داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور حمایت از فعالان سرمایه گذاری و تولید داخلی نیازی اساسی و مهم است، گفت: ضرورت دارد حمایت از سرمایه گذاری با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

وی اظهارداشت: نیاز است مدیران در راستای تحقق منویات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای شکوفایی اقتصاد مقاومتی گام های لازم و شایسته را برداشته و همراهی خوبی صورت دهند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: ضرورت دارد تلاش های شایسته ای صورت گیرد تا بتوانیم از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای توسعه سرمایه گذاری استفاده لازم را صورت دهیم که دستاوردهای ارزشمندی در آن وجود دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم و اساسی است که باید در این مسیر کوشا بوده و گام های شایسته و گرانقدری در راستای تحقق آن صورت گیرد.

وی با اشاره به این که شهرستان آمل در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی دارد، گفت: پروژه های ملی در این شهرستان در حال تحقق است که شانزده پروژه ملی در رویف پروژه های ملی دارای اعتبار هستند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور با بیان این که پروژه های ملی این شهرستان در حال کار است، بیان داشت: باید از همه فرصت ها برای تسریع در روند اجرای این پروژه ها استفاده کنیم.

یوسفیان ملا تصریح کرد: مشکلات موجود پروژه سیتی سنتر اکسین شمال را با مدیران کشوری و منطقه ای مطرح می کنیم و تلاش می شود زمینه رفع آن فراهم شود تا سرمایه گذاری به نحوی شایسته در این منطقه صورت گیرد.

حمید طاهری پور، مدیرعامل هلدینگ اکسین در این نشست با بیان این که پروژه سیتی سنتر اکسین شمال رتبه نخست ساخت و سازها را دارا است، گت: تمام اقداماتی که در کشور انجام می شود نیت خیر در آن است اما متاسفانه در اجرای برخی از پروژه ها دست اندازهایی دیده می شود که تاثیر فراوانی در روند سرعت بخشیدن به پروژه دارد.

مدیرعامل هلدینگ اکسین با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه جذب توریست خواهد بود، گفت: بزرگترین مشکلی که در مسیر کارمان وجود دارد نبود زیرگذر است که دسترسی به مکان راحتتر صورت گیرد تا بتوانیم توریست و کسانی که می خواهند از این مجموعه استفاده کنند دچار مشکلی در تردد نباشند.  

طاهری پور اظهارداشت: ما به دنبال توسعه شهرمان هستیم تا بتوانیم با سرمایه گذاری مطمئن به کارمان ادامه دهیم و اگر خدایی ناکرده سرمایه گذاری شکست بخورد دیگر هیچ سرمایه گذاری نیست که در این منطقه سرمایه گذاری کند.

وی تصریح کرد: 60 درصد عایدات مجموعه اکسین صرف امور خیریه در کشور خواهد شد که تاکنون بیش از 8 میلیارد تومان در امر ساخت امامزاده ها، حسینیه، کمک به ایتام، ساخت خانه برای محرومان و دیگر امور هزینه شده است.

طاهری پور با اشاره به مشکلات موجود ورزش شهر اظهارداشت: مسائل و مشکلات را به ما انعکاس دهید تا در جمع هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد و در این امر سهیم خواهیم بود تا بتوانیم در جهت ایجاد زیرساختار ورزشی شهرمان گامی برداریم./1314/پ202/ج

ارسال نظرات