۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۶۸۱۰۵
از سوی حجت الاسلام پژمانفر؛

«نقش انقلاب در وحدت مسلمانان» در حرم رضوی تبیین می شود

«نقش انقلاب اسلامی در بیداری و در وحدت مسلمانان» به مناسبت ایام خجسته و فرخنده سالروز رسول اکرم(ص) در حرم مطهر امام ر رضا(ع) تبیین می شود.
وحدت حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در خصوص برنامه های هفته جاری حرم رضوی با محور وحدت، اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد تا روز سه شنبه آخر آذرماه با موضوع «پیامبر رحمت» در رواق امام خمینی(ره) سخنرانی می کند.

وی افزود: در نخستین روزی های دی ماه؛ از چهارشنبه اول دی تا جمعه سوم دی ماه هر روز ساعت 17 حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در رواق امام خمینی(ره) به سخنرانی می پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «نقش انقلاب اسلامی در بیداري و وحدت مسلمانان» موضوعی است که از سوی حجت الاسلام پژمانفر در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به آن پرداخته می شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام محمدحسن ایزدی، امام جمعه طرقبه یکشنبه تا پنج شنبه پیش از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) به تبیین «انسان و مقام خلیفه الهی درآئین وحی» می پردازد.

وی سخنرانی حجت الاسلام عباس فرازي نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس با موضوع «سیره وحدیث امام رضا» را از دیگر برنامه های تبلیغی این هفته پیش از نماز مغرب عنوان کرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: حجج اسلام عبدالرزاق رمضان نژاد، سید مهدي رضوي نسب و مهدي ولی پور سخنرانان شبستان گرم مسجد گوهرشاد در این هفته هستند که به موضوعات «آداب زیارت ائمه معصوم»، «بیان سیره وزندگانی امام صادق» و «شرح فرازهایی از صحیفه سجادیه» پرداخته می شود.

حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: «پرسمان دینی»؛ سلسله نشست های سبک زندگی و آداب زیارت این هفته با حضور حجج اسلام جلائیان، کشاورز، مهدوی نیا، روح بخش، منصوری به عنوان کارشناسان برنامه در مدرسه پریزاد دایر می شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه دعای پر فیض کمیل در «رواق دارالحجه» با قرائت و سخنرانی حجت الاسلام جعفر اسلامی فر از ساعت 20 تا 22 در روز پنجشنبه دوم دی ماه خبر داد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: تفسیر قرآن کریم از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی مطابق برنامه هرهفته، سه شنبه سی 30 آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت وی در مسجد جامع گوهرشاد برگزار می شود./1308/302/ب2

ارسال نظرات