۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۷۰۱۰۵
نوباوه:

حجم تبلیغات علیه ایران 20 برابر دنیا است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حجم تبلیغات علیه کشور ما 20 برابر دنیاست در حالی که برای براندازی شوروی سابق تنها یک رادیو صدای آمریکا راه اندازی شد اما هم اینک 200 کانال فارسی رادیو وتلویزیون علیه کشور ما فعالیت می کنند.
بیژن نوباوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر بیژن نوباوه امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت در تاریخ، بسیاری از حوادث وجود دارد که ما امروز به حقیقت آن بیشتر پی می‌بریم اما بسیاری از حوادث به‌مرور عادی جلوه‌گر می‌شود و تنها لقلقه زبان می‌شود اما زمان که می‌گذرد حقایق آن بیشتر روشن می‌شود که نه دی از جمله این حوادث است.

وی با اشاره به ترفند‌های نظام استکبار به‌ویژه آمریکا در دو قطبی کردن کشور‌های جهان گفت: آمریکا و کشور‌های استکباری، کشور‌ها را به دو دسته شمال و جنوب تقسیم می کنند و به غیر از خود و کشور‌های اروپای غربی دیگر کشور‌‌ها حتی چین را جنوب می‌دانند و می‌گویند کشور‌های شمال باید بر کشور‌های جنوب استیلا داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: هالیوود با بودجه‌های کلان و تبلیغات دروغین سالانه هزاران فیلم تولید می کند که هیمنه آمریکا را به رخ دنیا بکشد و بگوید کشور‌های شمال در دنیا در همه زمینه‌ها برترند و تنها آمریکاست که می ‌تواند منجی بشر باشد.

نوباوه ادامه داد: امام خمینی (ره) در سن پیری، انقلاب اسلامی را آغاز می کند و آمریکا را چنان تحقیر می کند که خود آنها اعتراف می کنند که این مرد بزرگ هیمنه ما را در دنیا ضعیف کرده است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ناشی از نیروی ایمان و حضور مردم در صحنه دانست و افزود: علت این که دشمنی دنیای غرب با کشور ما بسیار گسترده و بزرگ است این است که ما با تفکر دنیای سلطه‌گر مخالفیم و نمی پذیریم تحت سیطره آنان باشیم.

نوباوه با بیان این که حجم تبلیغات علیه کشور ما 20 برابر دنیاست گفت: در حالی که برای براندازی شوروی سابق تنها یک رادیو صدای آمریکا راه اندازی شد اما هم اینک 200 کانال فارسی رادیو و تلویزیون علیه کشور ما فعالیت می کنند و تنها بی بی سی بیش از 50 درصد از حجم برنامه‌هایش به زبان فارسی است که این نشان دهنده دشمنی‌های بی حد و حصر نظام سلطه با نظام اسلامی ماست.

وی گفت: با این که تنها در جنگ 8 ساله هزار میلیارد دلار خسارت به کشور ما وارد شد و پس از جنگ و به ویژه بعد از فتنه 88 انواع تحریم‌های فلج کننده علیه ایران اعمال کردند اما به لطف خداوند ایران در نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی جزو پنج کشور برتر دنیاست و توانسته جایگاه خود را در جهان باز یابد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود همه دشمنی های آمریکا با مردم ایران اگر به مسائل، نگاه عمیق کنیم نمی توانیم حتی یک پیروزی برای نظام استکبار ترسیم کنیم در حالی که در مقابل صدها و هزاران پیروزی برای جبهه مقاومت و مقابله با استکبار به دست آمده است.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: یکی از مسائل که بسیار برنامه ریزی و حساب شده بود ماجرای فتنه سال 88 بود که عده‌ای زیر بار قانون و شورای نگهبان نرفتند و من این را کودتا علیه انتخابات می دانم.

نوباوه افزود: من ندیدم در هیچ جای دنیا هیچ یک از سیاستمداران به امام راحل توهین کند اما در فتنه 88 به امام و عکس امام (ره) و حتی به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین کردند و همین رفتارها باعث شد که مردم بصیر و آگاه ایران حماسه نهم دی ماه راخلق کنند.

گفتنی است این همایش با نام عنوان "رمز گشایی از حادثه ای با رمز 88109" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد./833/پ202/ج

ارسال نظرات