۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۵۰۴
امام جمعه الیگودرز:

9 دی انقلابی سوم و نتیجه بصیرت مردمی بود

امام جمعه الیگودرز 9 دی را انقلابی سوم و نتیجه بصیرت مردمی دانست و گفت: گرامیداشت 9 دی مشت محکمی به دهان استکبار و سدی در برابر نفوذ دشمن است.
امام جمعه الیگودرز

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 9 دی از ایام الله و اختصاصی ترین روزهای سال است که در طول تاریخ انقلاب به وجود آمد.

وی با اشاره به شکل گیری انقلاب و نقش مردم در به ثمر نشستن انقلاب افزود: مردم در 9 دی باخلق انقلابی دیگر دشمن را از کشور بیرون راندند.

امام جمعه الیگودرز حماسه 9 دی را موجب استمرار نظام دانست و خاطرنشان کرد: خلق این حماسه یأس و ناامیدی دشمن در راستای نفوذ به کشور را فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی حاصی بصیرت، ولایتمداری و غیرت دینی ملت ایران بود، اظهار داشت: مردم در 9 دی 88 به دشمن ثابت کردند همان ملتی که انقلاب را به ثمر نشاندند در تحقق اهداف این انقلاب هرگز کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام ارزنده گرامیداشت حماسه 9 دی را وظیفه ای همگانی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: بزرگداشت این حماسه نه گفتن به توطئه های استکبار است.

وی در ادامه یادآور شد: مردم نظام جمهوری اسلامی با گرامیداشت حماسه 9 دی به دنیا اعلام می کنند که اگر باز هم فتنه های دیگری همچون 9 دی رخ دهد با بصیرت و حضور مردم خنثی خواهد شد.

امام جمعه الیگودرز تصریح کرد: بزرگداشت حماسه 9 دی مشت محکمی به دهان استکبار و اعلام آمادگی ملت ایران در برابر هرگونه هجمه و توطئه دشمن است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب بیان داشت: نقشه دشمن در هر زمینه و عرصه ای در سایه درایت رهبری و بصیرت مردمی خنثی می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات