۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۰۶۶۵
امام جمعه موقت بیرجند:

مردم با حضور در 9 دی نقشه دشمن را خنثی کردند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم به خوبی در 9 دی دشمن را شناختند و با حضور خود در صحنه‌ نقشه دشمن را خنثی کردند، مردم با بصیرت راه حق را پیدا کردند، به ندای رهبری لبیک گفتند و دشمنان مأیوس شدند، اگر حضور مردم نبود باید این فتنه‌ها و نقشه‌ها ادامه می‌داشت.
9 دی

حجت الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و بیداری و هوشیاری مردم است، دشمنان همیشه بیدار در فتنه 88 نقشه کشیده بودند اما نقشه‌های آن‌ها خنثی شد.

وی گفت: دشمنان همیشه می‌کوشند نقشه‌های شیطانی بکشند و به دنبال اهداف مادی خود هستند، از کسانی که از آن بینش لازم برخوردار نبودند عمق نقشه دشمن را نمی‌توانند بخوانند سوءاستفاده کردند تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: یکی از کارهای دشمن فتنه‌انگیزی است و دشمن همواره به دنبال فتنه می‌باشد این انسان‌ها هستند که باید دارای بصیرت باشند، دشمن در هر زمان و شرایطی درصدد است مشکل ایجاد کند و مانعی برای پیشرفت به وجود بیاورد.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه مردم باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار و بیدار باشند، تصریح کرد: اگر انسان‌ها توانستند نقشه دشمن را بخوانند یعنی بصیرت دارند و باید با تلاش نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: برخی در فتنه 88 به دنبال مقام و پست بودند و همین سبب شد فتنه به وجود بیاید وقتی این دنیا کوچک را بر زندگی ابدی و آخرت ترجیح می‌دهند سبب می‌شود این افراد در زمین دشمن بازی کنند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: مردم به خوبی در 9 دی دشمن را شناختند و با حضور خود در صحنه‌ نقشه دشمن را خنثی کردند، مردم با بصیرت راه حق را پیدا کردند و به ندای رهبری لبیک گفتند و دشمنان مأیوس شدند، اگر حضور مردم نبود باید این فتنه‌ها و نقشه‌ها ادامه می‌داشت./302/880/ب1

ارسال نظرات