۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۷۵۹۳۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

هدفمند کردن مهارت مدیریتی مدیران حوزه‌های علمیه ضروری است

حجت الاسلام عباسی گفت: هدفمند کردن مهارت مدیریتی مدیران حوزه‌های علمیه و اجتناب از بکار گیری شیوه‌های شخصی در فرایند مدیریت ضرورتی و انکار ناپذیر است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در کارگاه اصول مهارتی و مدیریت که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد گفت: امروز تقویت مهارتهای مدیران حوزه‌های علمیه در این عرصه بسیار ضروری است.

حجت الاسلام عباسی در ادامه افزود: هدفمند کردن مهارت مدیریتی مدیران حوزه‌های علمیه و اجتناب از بکار گیری شیوه‌های شخصی در فرایند مدیریت ضرورتی و انکار ناپذیر است، که باید این کلاسها بیشتر در حوزه‌های علمیه برگزار شود که در نتیجه اثر گذاری بیشتری دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: امروزه منابع انسانی نقش مهم و بی بدیلی در سازمانها، از جمله حوزه‌های علمیه  داشته که از این رو برای استفاده بهینه و اثر بخش از منابع انسانی، مدیران حوزه‌ها باید با بکار گیری مهارت‌های انسانی در فرایند مدیریت زمینه رشد و توسعه حوزه‌های علمیه را فراهم سازند.

وی در پایان گفت: امروزه حوزه‌های علمیه با موضوع فرهنگ‌های گوناگون در مواجه هستند که در صورت عدم توجه به این مقوله ممکن است با چالشها و تهدیداتی مواجه شود، از این رو تقویت مهارت مدیران حوزه‌های علمیه و فرهنگ سازمانی و اهمیت آن در مدیریت حوزه‌های علمیه  ضرورت دارد./102/853/ب1

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات