۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۷۶۰۶۵
امام جمعه بروجرد:

خدمات دولت در برنامه های دهه فجر برای مردم تشریح شود

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت تبیین و تشریح برنامه های دهه فجر برای مردم در قالب اجرای برنامه های فرهنگی، گفت: بازگو کردن این خدمات و دستاوردهای انقلاب امری مؤثر در دلگرمی مردم نبست به آینده کشور دارد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجتالاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامههای دهه فجر شهرستان بروجرد، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تشریح برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان بزرگترین معجزه قرن دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی آثار و برکات فراوانی در ابعاد داخلی و خارجی داشته است.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه با استفاده از این فرصتها باید خدمات دولت در زمینه های گوناگون برای اقشار مردم تبیین شود، افزود: آگاه بودن مردم به ویژه نسل جوان که دوران پیش از انقلاب را درک نکردند، امری مهم در جهت قدردانی از زحمات دولتمردان در ارائه خدمات به نظام و مردم است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم نقش بسزایی در امیدواری و دلگرمی مردم نسبت به آینده دارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرای برنامه های دهه فجر نقلاب اسلامی با محوریت اجرای  برنامههای فرهنگی باشد، عنوان داشت: محور کار در این ایام باید مردم و اجرای برنامههایی برای آنان باشند.

حجت الاسلام ترابی به نقش مردم در شکلگیری، پیروزی، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران در طول 38 سال پس از پیروزی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز حضور مردم در برگزاری برنامه های دهه فجر نقش بسزایی در اثرگذاری این برنامه ها دارد.

وی با تأکید بر ضرورت باشکوه برگزار شدن ویژه برنامه های دهه فجر گفت: مراکز دانشگاهی، ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بسیج و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی به برپایی جشنهای انقلاب بین مردم در این ایام نقش آفرینی کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات