۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۶۹۳۰
امام جمعه عجب شیر:

دهه فجر سرآغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است

حجت الاسلام شربیانی با بیان این که دهه فجر سرآغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است، گفت: انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره) و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب تأثیرات شگرف و عمیقی در بسیاری از جهات در جهان کنونی ایجاد کرده است.
حجت‎الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: 12 بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است.

وی با اشاره به موفقیت امام خمینی(ره) در بنیان نهادن انقلاب اسلامی عظیم ایران، ابراز داشت: موفقیت امام از آثار تقوای او و اعتقاد عمیق امام راحل است و خداوند فرموده کسانی که تقوا داشته باشند راه رهایی از مشکلات را برایشان فراهم می کند و آنها را از مشکلات خارج می کند.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه امام راحل با حرکت عظیم و الهی خود جهان را متأثر کرد، گفت: جهان معاصر امروز امام خمینی(ره) را به عنوان یک شخصیت برجسته الهی، سیاسی و تأثیرگذار در جهان می شناسد و از ایشان با عظمت و بزرگی یاد می کند.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) جهان دو قطبی بود و تنها شرق و غرب داعیه دار قدرت جهان بودند، اما پس از پیروزی ملت ایران این معادله بهم ریخت و یک قدرت سوم دیگر با تکیه بر ارزشهای معنوی و دینی به نام ایران با رهبری امام معرفی شد.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الهام بخش تمام مستضعفان جهان است، گفت: انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره) و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب تأثیرات شگرف و عمیقی در بسیاری از جهات در جهان کنونی ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر برگزاری و گرامیداشت جشنهای مردمی دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه این جشنها نشان از تداوم اندیشه انقلابی در میان مردم و عامل یأس دشمنان نظام و انقلاب است، این جشنها باید با حضور و مشارکت مردم با شکوه و عظمت برگزار شود.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای بیان دستاوردهای انقلاب بهره جست، تصریح کرد: همچنین باید از این فرصت برای تبیین و تحکیم ارزشهای انقلاب و امام راحل و ترویج آن در میان نسل جوان و آینده ساز کشور استفاده کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات