۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۰۲۲
امام جمعه هشترود:

جشنهای انقلاب باید مردمی و با شکوه برگزار شود

حجت الاسلام رحیمی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: جشنهای انقلاب باید مردمی و با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جشنهای انقلاب باید مردمی و با حضور گسترده مردم با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران وابسته به مردم و حمایت آنها است، ابراز داشت: این انقلاب با عنایت الهی و حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور پیروز شد و تا به امروز تداوم یافت، به همین خاطر برای حفظ آن باید مردم همواره در صحنه ها حاضر شوند و دشمنان اسلام را ناامید کنند.

امام جمعه هشترود خاطرنشان کرد: ماه بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل است که با ورودش در قلوب ملت ایران طلوع کرد و غروب ایران را به افق طلوع آن گره زد، باید جشنهای این دهه با همان شور و شوق اوایل انقلاب سال 57 برگزار شود.

وی با بیان اینکه تداوم همراهی ملت ایران در گرو مردمی بودن و ساده زیستی مسؤولان است، گفت: هر مسؤولی که پستی را اشغال می کند و با دریافت حقوقهای نجومی و اشرافیگری خون مردم را در شیشه می کند خائن به نظام، اسلام، انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران از رژیم طاغوتی پهلوی و شاهنشاهی رهایی یافت و به حرّیت رسید، اما گلایه ملت از برخی ها است که تفکر انقلابی را هنوز درک نکرده اند و بر سر کار آمده اند و خلاف منش و ارزشهای کشور، انقلاب و اسلام رفتار و برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه جشنهای انقلاب، گرامیداشت تمام ارزشهای دینی و اسلامی است، از این رو مردم با تمام توان دست به کار شوند و این جشنها را برگزار کند، تصریح کرد: جشنهای انقلاب جنشهای 2500 ساله شاهنشاهی نیست که بودجه کشور صرف آن می شد، بلکه مردمی و برای مردم است.

امام جمعه هشترود دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین ارزشهای نظام دانست و تصریح کرد: این دهه بهترین فرصت است تا مسؤولان کارنامه مشخصی از عملکرد خودشان به مردم ارائه دهند تا مردم هم نسبت به خدمات نظام دلگرم شوند./854/302/ب2

ارسال نظرات