۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۷۷۴۷۱
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

زنگ انقلاب در مدارس تبریز نواخته شد

آیین زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیش از ظهر امروز در مدرسه شاهد نورالزهرای تبریز و در جمع دانش آموزان پرشور برگزار شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیین زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیش از ظهر امروز در مدرسه شاهد نورالزهرای تبریز و در جمع دانش آموزان پرشور برگزار شد.

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد نورالزهرا(س) تبریز، اظهار داشت: این انقلاب در راستای نیل به استقلال و با رهبری امام راحل و مرارتهای بسیار به دست آمده است.

وی با بیان اینکه انکارکنندگان حقیقت انقلاب جفاکار هستند، گفت: مردم ایران این انقلاب را با سختی و تقدیم شهدای بسیاری محقق کردند و آن را با چنگ و دندان حفظ کردند، امروز مراسمات شهیدان، ایثارگران و جانبازان علی رغم تمام بدخواهیها با عزت و عظمت برپا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی ایمان، وحدت کلمه و اعتقاد به رهبری پیامبرگونه امام راحل را اساس و محور مبارزات انقلابی و عامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز همین سه اصل است که دشمن را زمین گیر کرده و دشمنان را مأیوس گذاشته است.

وی با اشاره به برگزاری 340 برنامه متنوع به شکل متمرکز در سراسر استان در دهه فجر انقلاب، ابراز داشت: ستاد فرهنگی آذربایجان‌شرقی و بخش فرهنگی و جوان پسند قرآن، عترت و اسلام به شکل جدی حضور خواهد داشت و برنامه های مناسبی را برگزار خواهند کرد.

پاشایی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: در راهپیمایی 22 بهمن همه‌ اقشار ملت از جمله دانش‌آموزان حضور پررنگی خواهند داشت./854/203/ب2

ارسال نظرات