۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۴۷۹
امام جمعه تبریز:

انقلاب اسلامی حقی بود که پهلوی باطل را نابود کرد

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را با آمدنش از بین برد، گفت: به حق که انقلاب اسلامی ایران یک حقیقتی است که باطل را از بین برد و طاغوت زمان را نابود کرد.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ظهر امروز در همایش تجدید میثاق امام امت در سالن اجتماعات مصلای تبریز با استناد به آیات الهی باطل را رفتنی و غیر استوار دانست و گفت: با ورود نبی مکرم اسلام(ص) در جزیره العرب بود که باطل رخت بر بست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را با آمدنش از بین برد، گفت: به حق که انقلاب اسلامی یک حقیقتی است که باطل را از بین برد و طاغوت زمان را نابود کرد، ورود امام راحل در حقیقت نوید حق و از میان رفتن باطل در کشور بود.

امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: رییس جمهور  آمریکا با صدور قانونی هفت کشور اسلامی را از ورود به آمریکا منع کرده است، این اقدام به جرم آن است که آنها را تروریست می داند و این  در حالی است که به عربستان سعودی که تروریست‌پرور است کاری ندارد.

وی با اشاره به روایاتی که قیام مردم قم را بشارت داده اند، گفت: این حدیث با انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل تطابق دارد، مردانی که اعتقاد آنها از پولاد سختتر و محکمتر است در حول امام راحل انقلاب اسلامی ایران را انجام دادند و پیروز شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایرانی با شعار نه شرقی نه غربی ملت ایران به پیروزی رسید، گفت: دادگاه‌های ایران حق محاکمه 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران را نداشتند که امام راحل این وضعیت را تحمل نکرد و آن را خلاف عزت مسلمانان دانست و در برابر آن ایستاد.

وی با اشاره به وضعیت بد حجاب در دوران پیش از انقلاب و حاکمیت رژیم منحوس پهلوی، ادامه داد: وضعیت بد حجاب زنان، وضعیت نابسامان حاکم بر دانشگاه‌ها، فروش مشروبات الکلی در مملکت اسلامی از شرایط بد و نامناسب یک کشور اسلامی بود که در دوران پهلوی حاکم بود.

رییس شورای عالی مجمع جهان اهل بیت(ع) کشتار مردم تهران در میدان ژاله و  قیام 29 بهمن تبریز را دلایل جنایتگری رژیم منحوس پهلوی خواند و گفت: این شهدا، شکنجه‌ها و تبعیدهای بسیار بود که سبب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران و پیروزی آن شد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس آن را دوران حساسی دانست که ملت ایران با سربلندی آن را گذراندند، ادامه داد: امروز نیز مدافعان حرم با درایتهای مقام معظم رهبری فتنه را از کشورهای منطقه دفع کردند، رهبر انقلاب امروز محور اتحاد و انسجام کشور و وحدت میان امت اسلام و ایران است.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و به آنها خدمت کنند، تصریح کرد: رفع مشکلات در گرو اقتصاد مقاومتی است، شعار دادن تنها چاره کار نیست و اقدام و عمل صرفا مختص اقتصاد مقاومتی نیست و مردم انتظار حل مشکلاتشان را دارند و باید وعده‌ها عملی شود./854/202/ب2

ارسال نظرات