۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۴۸۱
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

وحدت همه اقشار، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که بدون شک پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی ایران از بزرگ ترین حوادث تاریخ است که کم نظیر بود و باید علل پیروزی و عبرت های آن را فرا گرفت، گفت: عامل اصی و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت همه مردم و تمامی اقشار است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران ادارات دولتی و سازمان های خوزستان، همزمان با آغاز دهه فجر و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، اظهار داشت: یوم الله 12 بهمن حسن مطلع دهه فجر انقلاب اسلامی با بازگشت پیروزمندانه امام پس از یک دوره زندان و تبعید است.

وی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی از عنایات و برکات خداوند متعال نه تنها برای ملت ایران بلکه به سراسر مسلمانان جهان به شمار می آید، ابراز داشت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این دیدار یک اجتماع خوب و باصفا است.

امام جمعه اهواز با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی ابرهای ظالمانه فتنه و فساد یعنی حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی زدوده شد و جمال خورشید حق از پشت پرده ظهور کرد، گفت: حکومت طاغوتی نوکر و مجری سیاست های آمریکا و متعهد به اجرای مصالح آن بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در ایام دهه فجر امام پس از 15 سال تبعید قدم بر سرزمین اسلامی نهاد، اظهار داشت: بدون شک پیروزی انقلاب  انقلاب اسلامی ایران از بزرگ ترین حوادث تاریخ است که کم نظیر بود و باید علل پیروزی و عبرت های آن را فرا گرفت.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به کلاس‌های درس امام در مسجد شیخ انصاری نجف و هنگامی که ایشان به بحث ولایت فقیه رسید این موضوع را خیلی توسعه داد و یک ماه به طول انجامید، یادآور شد: امام خمینی (ره) می فرمودند اگر فرزندان ما 200 سال آینده راه ما را ادامه بدهند برای ما کافی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» و اینکه خداوند کمک می کند اگر شما خدا را یاری کنید، ادامه داد: عامل اصی و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت همه مردم و تمامی اقشار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با تاکید بر گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عناوین تفرقه‌افکنانه راست و چپ را رها کنید، تاکید کرد: با اتحاد و  همدلی و به دور از این عناوین عاقبت بخیری را برای جامعه رقم بزنیم./202/9453/ب1

ارسال نظرات