۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۵۳۱
وزیر کشور:

رازموفقیت انقلاب در ولایت پذیری از رهبری است

وزیر کشور‌، گفت: ولایت پذیری از رهبری نهضت و انقلاب، یکی از دلایل موفقیت و پیروزی است. در انقلاب یک رهبر شجاع، عادل، مومن در راه خود داشتیم؛ و در طول این چند سال انقلاب آنچه که کشتی پر تلاطم را به سلامت رساند همین موضوع رهبری و ولایت پذیری بوده و هست.
، آقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، 12 بهمن ماه در مصلی امام علی(ع) کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، گفت: در چنین روزی حق از باطل جدا شد در حالی که دشمنان پیش بینی نمی کردند که رژیم پهلوی و دوستان استکباریش اینگونه سقوط کند.

وزیر کشور با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که انقلاب ما معجزه الهی بود، خاطرنشان کرد: لازم است با تبعیت از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری قدر این پیروزی را بدانیم.

وی بیان کرد: عواملی که برای رسیدن به  پیروزی انقلاب اسلامی به چشم می خورد ایثارگری ها و ایمان مداری مردم همراه با مبارزه با نفس بود. هدفی که در دل و جان مردم مثل کوهی رخنه کرد، عظمت و ایستادگی مردم ایران با قوت و قدرت در برابر ظلم بود و همین هدف سبب پیروزی شد.

وی اظهار داشت: ولایت پذیری از رهبری نهضت و انقلاب،  یکی از دلایل موفقیت و پیروزی است. در انقلاب یک رهبر شجاع، عادل، مومن در راه خود داشتیم؛ و در طول این چند سال انقلاب آنچه که کشتی پر تلاطم را به سلامت رساند همین موضوع رهبری و ولایت پذیری بوده و هست.

وی تصریح کرد: کسانی که در دین با رویکرد افراطی خود سبب ریختن خون مسلمانان می شوند، اینها باطل هستند و به نفع مواضع اسرائیل کار می کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: در حوزه سیاست بین الملل کشور، ایران توانسته اثر بگذارد تهدیدها کمتر شده و یکپارچگی ها مشخص است.

وی افزود: دشمنان با موضوعاتی همانند ایران هراسی در قطعنامه های متنوع بحث هایی را برای کشور رقم می زدند؛ درحالی که خوشان بررسی کرده اند که ایران هیچ خلاف قانونی انجام نمی دهد. هم دولت و ملت کماکان در برابر مشکلات مقاومت خواهند  کرد و در این راه از تمام توان های داخلی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید قدرت دفاعی و اقتصادی ما به گونه ای باشد که هیچ کس جرات نداشته باشد تهدید یا تعرضی به ما داشته باشد.

وزیر کشور در پایان گفت: دشمنان به دنبال فتنه، یأس و نا امیدی هستند آنها قصد دارند آرمان های انقلابی را تعضیف کنند؛ اما ما همه با وحدت و انسجام می توانیم شرایطی مطلوب ایجاد کنیم./972/202/ص

ارسال نظرات