۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۷۷۸۲۱
مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان:

دهه فجر ایام تغییر دو نظام حکومتی متقابل است

مدیر استانی حوزه های علمیه برادران زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این ایام، ایام مبارکی بوده و نقطه تغییر دو نظام و دو مدل حکومتی متقابل است که دارای تفاوت ماهوی در ارزش های خود بودند.
حجت الاسلام بیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه های علمیه برادران زنجان امروز در همایش بزرگ «حوزه انقلابی و بایسته های آن و مطالبات رهبری» که در محل سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: این روزها، روزهای شعف و شادی و روزهای بسیار مبارکی است.

مدیر استانی حوزه های علمیه برادران زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این ایام، ایام مبارکی بوده و نقطه تغییر دو نظام و دو مدل حکومتی متقابل است که دارای تفاوت ماهوی در ارزش های خود بودند.

این مقام مسؤول در پایان دهه فجر را ایام حزن سلطنت طلبان دانست و اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، روزهای خوشحالی و سرور ملتی است که برای پیروزی این انقلاب زحمت کشیده و شهید تقدیم راه اسلام کرده اند و در مقابل نیز ایام حزن و اندوه افرادی است که هیچ سازگاری و سنخیتی با فرهنگ و آیین این کشور نداشتند.

گفتنی است، همایش بزرگ «حوزه انقلابی و بایسته های آن و مطالبات رهبری» از جمله کارهای درخور تقدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان است که پس از اعلام دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلابی ماندن حوزه های علمیه، همراه با موج گسترده کشوری، در زنجان نیز همزمان با دیگر شهرستان های استان، برگزار شد./949/203/ب2

ارسال نظرات