۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۷۸۵۹۴
آیت‌الله غروی:

حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این‌که مردم از قدرت‌های اصلی نظام به شمار می‌آیند، گفت: مردم همیشه با حضور به موقع در صحنه‌ها توطئه های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
آیت الله سبد محمد غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌ الله سید محمد غروی شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مسجد امام زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر فشارها و تهدیدات، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه که یکی از اصول انقلاب اسلامی است، موفقیت و سرفرازی ملت را در همه عرصه ها بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور وجود دارد باید با خدماتی که ارائه می‌شود مقایسه شود، افزود: خوشبختانه امروز کشور با وجود تمام تلاش‌های دشمن قله‌های رفیع علمی را فتح کرده و دستاوردهای خوبی بدست آورده است، کسانی که در ارتباط با  نظام اسلامی صحبت می‌کنند نباید نسبت به خدماتی که به مردم شده است بی توجه باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن در عرصه نبرد فرهنگی، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به صورت مداوم بدنبال فیلتر کردن باشیم بلکه بایستی زیرساخت های مطلوب را در فضای مجازی طراحی کنیم و در اختیار ملت قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی  و مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی، بیان کرد: نقش بانوان  در انقلاب اسلامی فراموش نخواهد شد  و این افراد امروز نیز نقش مهمی دارند که تربیت فرزندان برای تکمیل حرکت انقلاب اسلامی است.

آیت‌ الله غروی با اشاره به ضرورت حفظ  و توجه به بنیان خانواده، بیان کرد: امروز دشمنان کیان خانواده را هدف گرفته اند و متأسفانه جمعیت کشور نیز رو به میانسالی است، این در حالی است که جوانان در انقلاب اسلامی نقش های اصلی را ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم یکی از قدرت‌های اصلی نظام محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مردم همیشه با حضور به موقع خود در صحنه‌ها توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند و مردم هشت سال با دستان خالی در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی  اقشار مختلف مردم در جامعه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با محوریت مردم و مرجعیت به دستاوردهای بسیاری رسیده است، امام راحل فقط یک مجتهد نبودند و به عنوان یک مرجع عملکرد فرامرزی را دنبال کردند./858/پ202/ص

ارسال نظرات