۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۴۹۶
مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب:

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از بند طاغوت است

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از بند طاغوت است، گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران است که گذشته و آینده این ملت را از هم جدا می کند.
اسلام آباد غرب اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، ابراز داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران است که گذشته و آینده این ملت را از هم جدا می کند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: در دهه فجر 57 اسلام در کشور ما حیاتی دوباره یافت و این دهه در تاریخ کشور، نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.

این مسؤول بیان داشت: طبق بیانات رهبر گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، تا پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران، نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه شاهان با مردم رابطه غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود و پادشاهان احساس می کردند که فاتحانی هستند که بر مردم غلبه یافته اند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: امام راحل این سلسله معیوب را قطع کرد و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آورد و مردم شمشیر اسلام را علیه دشمنان اسلام و استعمارگران بکار گرفتند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: جشن های دهه فجر در کشور ما و دیگر کشورها یادآور ظلم ستیزی ملتها است، انقلاب اسلامی نماد مبارزه با ظلم و طاغوت و استعمار است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: امام راحل به جهانیان نشان داد که با توکل بر خدا و به پشتوانه ملت می توان در برابر ظلم ایستادگی کرده و قدرتهای شیطانی را مغلوب کرد.

وی در پایان بیان داشت: این ایام باید گرامی داشته شود و اندیشه اسلام همواره زنده و پویا باشد تا نسلهای جوان نیز با هدف بزرگ انقلاب اسلامی آشنایی پیدا کرده و در راه تحقق آن گام بردارند./857/203/ب2

ارسال نظرات