۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۴۷۰
امام جمعه امیدیه:

سیاست خارجی آمریکا هیچ تغییری نکرده است

امام جمعه امیدیه گفت: به تعبیر ولی امر مسلمین بر روی دست فولادین آمریکا آستر مخملی کشیده شده تا مردم فکر کنند که این شیطان بزرگ تغییر کرده اما شاهد هیچ تحولی در رویکرد خارجی آن نیستیم.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در خصوص جمهوری ایران اسلامی، ابراز داشت: برخی ها طی این چند سال به دنبال بزک کردن چهره وحشی و گرگ صفت آمریکا بودند.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبرمعظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به تعبیر ولی امر مسلمین بر روی دست فولادین آمریکا آستر مخملی کشیده شده تا مردم فکر کنند که این شیطان بزرگ تغییر کرده اما شاهد هیچ تحولی در رویکرد خارجی آن نیستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با بیان این که منشأ تأسیس داعش، تحریم علیه ملت ایران، فشارهای اقتصادی، جنگ نرم و هرگونه دسیسه و ظلم و تجاوز آمریکا است، ادامه داد: پشت پرده این جنایت ها برای مردم بایستی آشکار می شد و ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا این چهره واقعی را برای ملت ایران نمایان کرد.

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که اقدامات اخیر علیه ایران از جمله منع صدور ویزا برای 7 کشور مسلمان و همچنین یاوه گویی های جدید ترامپ علیه جمهوری اسلامی ثابت کرد که آمریکا نه تنها تغییر نکرده بلکه بدتر شده است، افزود: باتوجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، از آمریکا به سبب معرفی چهره واقعی گرگ صفت و مستکبر تشکر می کنیم.

حجت الاسلام علیزاده با تأکید براین که ترامپ باید به خیال بافی های خود پایان دهد، خاطرنشان کرد: ملت ایران ترسی از تهدیدهای آمریکایی ها ندارد و آنها بدانند که ادبیات خود در برابر ملت ایران را باید اصلاح کنند.

وی با اشاره به این که شیطان بزرگ آمریکا نسبت به کشورهای مسلمان گاهی وعده های کاذبی می دهد و گاهی نیز تهدید می کند تا بتواند به دسیسه های شوم خود برسد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و گرامیداشت این یوم الله در جهت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران است.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با بیان این که مردم به انقلاب اسلامی عشق و علاقه دارند و برای ایجاد و استمرار آن هزینه ها پرداخت کرده اند تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به یاوه گویان است؛ این حضور حماسی به معنای عدم تأثیرگذاری وعده و تهدیدها بر ملت ایران است./303/9453/ب1

ارسال نظرات