۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۶۰۸
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

اعزام طلاب به اردوهای جهادی مناطق محروم

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از اعزام طلاب به اردوهای جهادی مناطق محروم در اواخر اسفندماه خبر داد.
اردوی جهادی تبلیغی

حجت الاسلام رشید رضاییان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ایام فاطمیه ابراز داشت: اطلاع رسانی در فضای داخلی مدرسه، دعوت از سخنرانان مذهبی، برپایی ایستگاه صلواتی و اعزام مبلغ در دهه اول و دوم فاطمیه از برنامه های این معاونت در ایام فاطمیه است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به اینکه مدرسه مذکور در مناسبت های مذهبی اعزام حداقل 20 مبلغ را در برنامه های خود گنجانده است، گفت: کلاس های اخلاق به صورت هفتگی و ماهیانه با حضور طلاب پایه های اول تا هفتم برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حدود ۶۵ طلبه در کلاس های اخلاق حضور دارند، افزود: دوره بینش مطهر ماهی یک بار برای طلاب مدنظر است و کنار آن اردوی جهادی را برای طلاب در نیمسال اول تحصیلی برگزار شد که بیشتر آنها حضور یافتند.

حجت الاسلام رضاییان با اشاره به اینکه اردوی جهادی برای طلاب در نیمسال دوم اواخر اسفندماه برگزار می شود، عنوان کرد: برگزاری دوره بینش مطهر، پاسداشت ایام فاطمیه، فعالیت تبلیغی در مدارس، کلاس های اخلاق و تبیین بیانات رهبرمعظم انقلاب را در نیمسال دوم تحصیلی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بیانات رهبرمعظم انقلاب طلاب را به گروه هایی تقسیم و پیاده سازی بیانات را خواستار می شویم و سپس مربیان هر گروه به شرح و تفسیر بیانات رهبر انقلاب می پردازند./۹۴۵۶/303/ب1

ارسال نظرات