۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۸۰۹۴۴
مدیر مدرسه امام خمینی اهواز:

تربیت نیروی انقلابی در فضای حوزه انجام شدنی است

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اهواز با بیان اینکه کادرسازی انقلابی متوجه متولیان حوزه ها است، گفت: تربیت نیروی انقلابی و ولایی در فضای آموزشی و تربیتی حوزه ها صورت می گیرد.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جذب و گزینش طلبه از ضروریات است، گفت: جذب و پذیرش طلاب باید متناسب با اهداف و آرمان های حوزه باشد که این مسأله متأسفانه سال ها مغفول مانده است.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اهواز با بیان اینکه بزرگان و متولیان حوزه به ضرورت استعدادیابی در جذب طلبه توجه کرده اند، اظهار داشت: در همین رابطه مدرسه امام خمینی(ره) ستادی تشکیل داد تا براساس آن طلابی که از مساجد معرفی می شوند واجد شرایط و ترازهای مدرسه امام باشند.

این مقام مسؤول به افزایش ظرفیت های متناسب با ورود طلاب به حوزه ها و گسترش کمی مدارس اشاره و ابراز داشت: حوزه در زمینه کیفی همچون دانشگاه برخوردار از نظام آموزشی است و توانمندی و زیرساخت ها را دارد اما در صورت نیاز به کادر از نیروی انسانی بیشتری استفاده کند.

حجت الاسلام قربانی فعالیت حوزه در کادرسازی انقلابی را متوجه متولیان حوزه ها دانست و افزود: اولویت قرار دادن کادرسازی انقلابی نیازمند برنامه ریزی کردن درباره چنین مسأله ای خواهد بود.

وی با بیان اینکه تربیت نیروهایی برای انقلاب، اسلام و ولایت در فضای آموزشی و تربیتی حوزه ها صورت می گیرد، عنوان کرد: تحول در حوزه های علمیه امری واضح و روشن برای عمل بهتر به رسالت ها و هماهنگی بیشتر برای استفاده از توانمندی ها است و هرگز انحراف از اهداف اولیه قلمداد نمی شود./9456/303/ب1

ارسال نظرات