۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۸۱۶۸۲
استاد حوزه علميه:

تبليغ براي کانديدايي که حق نباشد، مصيبت در دين است

استاد حوزه علميه با اشاره به اينکه تبليغ براي کانديدايي که حق نباشد، مصيبت در دين است، گفت: برخي با دفاع باطل از ديگران، آخرت خود را خراب مي کنند.
حجت الاسلام سيد حسين كاظمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد حسين کاظمي علوي جمعه شب در مراسم عزاي حضرت فاطمه زهرا(س) در جوار مضجع نوراني حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دارالسياده علوي کاشان، با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از هر نماز دعا مي کرد که خدايا مصيبت را در دين ما قرار نده.

وي با اشاره به اينکه اميرمؤمنان(ع) از ترس سالم بودن دين خود تا زمان مرگ، گريه مي کرد، گفت: برخي براي دنياي ديگران تريبون مي شوند و آخرت خود را خراب مي کنند که اين مصيبت در دين است.

حجت الاسلام كاظمي با اشاره به اينکه حضرت فاطمه(س) از خداوند متعال درخواست مي کرد که هم و غم ما را دنيا قرار نده، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) تمام داشته هاي خود را در راه دين فدا کرد و شهيده راه ولايت شد.

استاد حوزه علميه با اشاره به اينکه حضرت فاطمه زهرا(س) در خطبه فدکيه خطاب به خلفاي زمان مي فرمايد دنيا آنقدر ارزش نداشت که براي آن دوران جاهليت را برگردانيد، گفت: در دوران قبل از اسلام دختران را زنده به گور مي کردند و رياست در دست افرادي بود که قدرت و زورشان بيشتر بود.

حجت الاسلام کاظمي با بيان اينکه برخي با رأي مردم به مجلس مي روند اما آرمانهاي انقلاب و امام و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را رعايت نمي کنند، افزود: تبليغ براي کانديدايي که حق نباشد، مصيبت در دين است.

معاون فرهنگي ستاد نمازجمعه منطقه اردهال کاشان با اشاره به اينکه برخي با دفاع باطل از ديگران، آخرت خود را خراب مي کنند، گفت: انتخاب افراد صالح و حمايت از کانديداي اصلح وظيفه هر شهروند است و انتخاب باطل ما را در عواقب آن شريک مي کند.

حجت الاسلام کاظمي با بيان اينکه در جامعه امروز دين فروشي ديده مي شود، گفت: برخي با ظاهري پسنديده و لباس مذهبي به دفاع ناحق و جانبداري از باطل مي پردازند که اين اقدامات موجب تضعيف ديدگاه مردم نسبت به دين مي شود./1307/202/ب2

ارسال نظرات