۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۸۳۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:

ستاد نماز جمعه نخستین خیمه‌گاه تبیین مطالبات رهبری است

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم خادمان نماز جمعه را مصداق «و من یعمر مساجد الله» توصیف کرد و گفت: نخستین خیمه‌گاه انقلاب اسلامی که دستورات ولایت در آنجا تبیین می‌شود ستاد‌های نماز جمعه کشور است.
محمدباقر ولدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه کمیته خواهران ستاد نماز جمعه پردیسان با حضور حجت‌الاسلام محمد باقر ولدان رییس شوراری سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در دفتر نماز جمعه پردیسان برگزار شد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: خواهرانی که در ستاد نماز جمعه پردیسان فعالیت می‌کنند باید بدانند که کارشان پرتویی از شئونات حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام ولدان، حضرت فاطمه را اولین سنگربان و پاسدار حریم ولایت خواند و ابراز داشت: نخستین خیمه‌گاه انقلاب اسلامی که دستورات و مطالبات ولایت در آنجا تبیین می‌شود ستاد نماز جمعه و نماز جمعه‌های کشور است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «هر نماز جمعه بخشی از دستگاه رهبری در هر منطقه است».

وی با اشاره به جایگاه نماز جمعه و ائمه جمعه، تصریح کرد: خدمت کنندگان به برگزاری نماز جمعه به دو واسطه در حال خدمتگزاری به امام زمان (عج) هستند. حتی کسانی که در مساجد کارهای خدماتی انجام می‌دهند مصداق «و من یعمر مساجد الله»، خدمت به دین خدا و کمک به سنگر و جایگاه ولایت هستند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با هشدار به اینکه در حالی که به ولایت خدمت می‌کنید مراقب دام‌های شیطانی باشید، اظهار داشت: هر نعمتی زحمتی دارد که اگر متحمل این‌ها نشویم و با چشم باز حرکت نکنیم و بصیرت نداشته باشیم این نعمت شاید به نغمت تبدیل شود. پس برای جلوگیری از بازگشت از راه ولایت باید به حضرت زهرا (س) متوسل شوید./836/پ202/ص

ارسال نظرات