۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۸۹۳
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد؛

فعالیت 200 مبلغ در بقاع متبرکه لرستان تا پایان ایام فاطمیه

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: 200 مبلغ بومی و غیربومی تا پایان ایام فاطمیه در 52 بقعه متبرکه امامزادگان استان مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت ایام فاطمیه 200 مبلغ غیربومی در کنار مبلغان بومی استان مشغول فعالیت در امامزادگان هستند.

وی افزود: مراسم عزاداری ایام فاطمیه و مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) در 52 امامزاده استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان فضائل، ویژگیهای شخصیتی حضرت فاطمه(س) و تبیین سبک زندگی فاطمی را از اهداف اعزام مبلغان عنوان کرد.

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در امامزادگان لرستان

وی از برگزاری مراسم رهروان یاس نبوی در بقاع متبرکه استان لرستان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این مراسم ویژه بانوان در امامزادگان شهرستانها و مرکز استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده مراسم «صبح شهادت»، مراسم «عصر شهادت»، و مراسم «شام غریبان» را از دیگر برنامه های اوقاف عنوان کرد که به مناسبت ایام فاطمیه در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

وی یادآور شد: در خرم آباد مراسم «صبح شهادت»، مراسم «عصر شهادت» و مراسم «رهروان یاس نبوی» در امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد و مراسم «شام غریبان» حضرت فاطمه ‌زهرا(س) در امامزادگان دو برادران خرم‌آباد برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی در جهت حفظ ارزشها و مقابله با سبک زندگی غربی را از اهداف اعزام مبلغان و فعالیت تبلیغی آنان عنوان کرد./9451/303/ب2

ارسال نظرات