۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۸۳۹۱۰
حجت الاسلام رضوانی‌نسب خبر داد؛

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام رضوانی نسب از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب خبرداد و اطلاع رسانی، معرفی فعالیت ها و خدمت رسانی به طلاب را از جمله اهداف راه اندازی این سایت برشمرد.
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام عباس رضوانی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب خبرداد و عنوان کرد: اهمیت بحث فضای مجازی و کارکردهای مثبت آن بر کسی پوشیده نیست و امروزه بیشترین ارتباط ها و اطلاع رسانی ها از طریق همین فضای مجازی و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی صورت می گیرد.

مسؤول پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، افزود: از آنجایی که مجمع بیش از 200 نفر عضو فعال، کمیسیون های مختلف، هیأت رییسه، مجمع عمومی نمایندگان و جلسات مختلف دارد ضرورت راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی از اهداف، فعالیت ها و اخبار این مجمع ضروری به نظر می رسید.

وی عنوان کرد: در فضای مجازی سایت‌های مختلفی تحت عنوان، سایت مجمع نمایندگان طلاب وجود دارد که نمایندگان برخی شهرستان‌ها خود شخصا اقدام به راه‌اندازی این سایت‌ها کرده‌اند، اما سایتی که جدیدا افتتاح شده است، پایگاه رسمی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به نشانی mntqom.com خواهد بود.

حجت الاسلام رضوانی‌نسب با اشاره به هدف اصلی راه اندازی این سایت عنوان کرد: هدف و انگیزه اصلی اطلاع رسانی برنامه ها و کارهایی است که داریم، به این معنا که هم قبل از برگزاری مراسمات اطلاع رسانی قبلی شود و مسائل مطرح شده در هرجلسه یا نشستی بعد از آن نیز به جامعه حوزوی مخابره شود.

وی با بیان این که اخبار هر استان و هر شهرستان به صورت مجزا در قسمت شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت: در این سایت تمامی برنامه‌های نمایندگان طلاب نیز پوشش داده می‌شود، از این رو طلاب هر شهرستان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی، از برنامه‌های نمایندگان شهرستان خود اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: طلاب و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت با ساختار سازمانی مجمع نمایندگان طلاب، اسامی نمایندگان طلاب، کمیسیون های مجمع، اعضای هیأت رییسه و منشور روحانیت نیز آشنایی پیدا کنند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب از راه اندازی بخش خدماتی سایت در آینده نزدیک خبر داد و  خاطرنشان کرد: از آنجایی که بسیاری از مسائل طلاب در زمینه های مختلف مثل شهریه، تلبس، انتقال ها و غیر آن به مجمع نمایندگان طلاب مربوط می شود و طلاب باید به مدرسه فیضیه رجوع کرده و چند روزی پیگیر حل شدن کار خود از سوی مجمع باشند، در آینده نزدیک ان شاءالله مسائل خدماتی به طلاب نیز به این سایت اضافه خواهد شد تا هم خدمت رسانی بهتری صورت بگیرد و هم وقت و زمان طلاب کمتر گرفته شود./1330/ت302/ج

ارسال نظرات