۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۸۶۳۷۴
با ارائه آیت الله علیدوست برگزار می شود؛

پیش اجلاسیه کرسی اصول فقه، ساختار جدید با توسعه گستره

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، پیش اجلاسیه کرسی علوم نقلی با موضوع«اصول فقه، ساختار جدید با توسعه گستره» را برگزار می کند.
 اصول فقه، ساختار جدید با توسعه گستره

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کرسی علوم نقلی با عنوان «اصول فقه، ساختار جدید با توسعه گستره» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، در تالار معرفت پژوهشگاه در شهر مقدس قم برگزار می شود.
در این پیش اجلاسیه کرسی آیت الله ابوالقاسم علیدوست به عنوان ارائه دهنده، آیات و حجج اسلام محمد جواد فاضل لنکرانی، محسن فقیهی، محمد قائینی و آقای محمود حکمت نیا به عنوان داور و حجج اسلام هاشم نیازی، احمد قدسی، علی اکبریان و فاکر میبدی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. دبیری علمی این جلسه را مدیر گروه فقه و حقوق اسلامی پژوهشگاه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی برعهده دارد.
گفتنی است این  اجلاسیه علمی، یکشنبه شب 22 اسفندماه 95 از ساعت 19 تا 21 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود./920/د102/ی

ارسال نظرات