۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۸۹۹۹۸
نماینده قم:

خدمت به ایثارگران سبب ریشه دار شدن فرهنگ ایثار و شهادت می شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در آغازین روزهای سال جدید از بخشهای مختلف بنیاد نیز بازدید کرد.
امیرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم، مهندس امیر آبادی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از معاونتهای تعاون و مسکن و حوزه های مددکاری و اشتغال در جریان رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسایل مربوط به  ایشان قرار گرفت.
 گزارش ساخت مجتمع مسکونی 405 واحدی ایثار در منطقه پردیسان در کوتاه ترین زمان و با صرفه جویی در هزینه ها طی سال گذشته به نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ارایه گردید.
مهندس امیر آبادی همچنین در بازدید از معاونت بهداشت و درمان مشکلات مربوط به بهداشت و درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران،‌خدمات ارایه شده به ایشان و امور مربوط به مراقبت از والدین را مورد بررسی قرار دادند.
وی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامورر ایثارگران تاکید کرد:  زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید مقام معظم رهبری و راه برون رفت از معضلات و مشکلات فرهنگی جامعه است.
نماینده مردم قم اضافه کرد: همه اقداماتی که برای خدمت رسانی به ایثارگران صورت می گیرد، برای این است که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور ریشه دار شود.
مهندس امیر آبادی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملت هستند، ما هر چقدر که به این عزیزان خدمت کنیم باز هم کم است./872/د102/ج

ارسال نظرات