۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۹۱۲۱۲
رییس ستاد احیای امر به معروف خراسان شمالی:

انتخابات به صحنه گسترش منکرات تبدیل نشود

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: همه باید مراقب باشند دو انتخابات پیش رو به صحنه گسترش منکرات در جامعه بدل نشوند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، با تأکید بر ترویج و نهادینه کردن این دو فریضه الهی در جامعه، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه درست پیاده شود از بسیاری از معضلات جامعه به‌ویژه معضلات اجتماعی و اقتصادی کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه پایه‌های نظام اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر محکم‌تر می‌شود، اظهار کرد: در صورتی که همه نسبت به انجام واجب امر به معروف و نهی از منکر مقید باشند اقتصاد جامعه به سمت معروف و بهتر شدن پیش خواهد رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی که رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی هم است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مادر همه خوبی‌ها بوده و رسیدن به نور هدایت درگرو گسترش معروفات است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از خیرات مدام است، خاطرنشان کرد: خیر دنیا و آخرت در معروف گستری و منکر زدایی در جامعه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم و حساس را در پیش رو داریم، افزود: برخی مواقع در فضای سیاسی انتخابات منکرات بروز می‌کنند؛ به همین دلیل همه آحاد مردم باید مراقب باشند تا فضای منکرگستری در انتخابات گسترده نشود.

وی ادامه داد: برخی از کاندیداها به هر قیمتی در پی کسب رأی بوده و تنها به موفق شدن خود در انتخابات فکر می‌کنند به‌گونه‌ای که در این راه از انجام منکرات هم نمی‌گذرند که در این شرایط باید همه افراد جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حساس بوده و اقدام به اجرای این فریضه الهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: همه باید مراقب باشند دو انتخابات پیش رو به صحنه گسترش منکرات در جامعه بدل نشوند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات باید معروف‌ها بیشتر جلوه پیدا کند و منکرات این حوزه به مردم شناسانده شود./302/9314/ب1

ارسال نظرات