۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۴۹۴۱۵۲
امام جمعه همدان:

تخریب نامزدهای انتخاباتی سبب دلسردی مردم می شود

امام جمعه همدان گفت: تخریب نامزدهای انتخاباتی سبب دلسردی مردم می شود و انسان باید طرفدار حق باشد و باید از تعصب بیجا پرهیز کرد.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار با الهام امین زاده مشاور رییس جمهور در حقوق شهروندی با بیان این که باید بساط افراط و تفریط برچیده شود، گفت: برخی دولت را تخریب کردند ولی این امر به نفع دشمنان است  و سودی به حال مشکلات داخلی ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دانست که که با موضع گرفتن در پشت مواضع تعصبی سیاسی نمی توان مشکلات کشور را حل کرد.

امام جمعه همدان با بیان این که عزل و نصب اتوبوسی مکشلات کشور را دو چندان می کند، گفت: متاسفانه از زمان آقای خاتمی این رسم ایجاد شد که تمام افراد را اتوبوسی عزل و نصب کردند و این روند روند صالحی نیست.

وی با اشاره به اهمیت تربیت در جامعه گفت: باید یکدیگر را تحمل کنیم و این امر به ضرر افراد جامعه منتهی می شود و در دنیا مدیریت و تربیت جز دو کار مشکل جامعه است.

آیت الله طه محمدی حل مشکلات فرهنگی را بستر مناسبی برای پیشرفت دانست و گفت: مشکلات فرهنگی با تلنگر و شعار حل شدنی نیست و تربیت امری تدریجی است و تقلید رفتار افراد ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: در عالم دیانت کسی حق ندارد افراد را طرد کند و با فحش و چماق نمی توان کسی را هدایت کرد.

وی تصریح کرد: عناد و بغض را نباید در دل افراد کاشت و افراط و تفریط جز دین نیست و همه چیز حد اعتدال خود را دارد و امروز فضای مجازی کار را در دست گرفته است.

امام جمعه همدان در پایان افزود: تخریب نامزدهای انتخاباتی سبب دلسردی مردم می شود و انسان باید طرفدار حق باشد و باید از تعصب بیجا پرهیز کرد./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات