۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۹۴۵۵۹

برنامه‌های تبلیغاتی میرسلیم در قم تشریح شد

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرسلیم در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه سفر تبلیغاتی آقای میرسلیم به قم را تشریح کرد.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ جعفربای، قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرسلیم در قم، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، به توضیح برنامه‌های انتخاباتی میرسلیم پرداخت و اظهار داشت: از آنجایی که میرسلیم کاندیدای حزب مؤتلفه است، محل ستاد در دفتر مرکزی حزب مؤتلفه در قم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ بای با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی آقای میرسلیم در حزب مؤتلفه، ابراز داشت: کمیته‌های تبلیغاتی و انتخاباتی دانشجویی، طلاب و روحانیون اعم از خواهران و برادران، بازاریان و کمیته‌‌های مردمی در حال فعالیت هستند.

وی با تأکید بر فعالیت دفتر مرکزی حزب مؤتلفه، تصریح کرد:‌ دفتر مرکزی حزب مؤتلفه در قم فعالیت غیررسمی انتخاباتی میرسلیم را از یک سال پیش آغاز کرده بود و پس از تأیید صلاحیت وی، دفتر مرکزی این حزب به طور رسمی فعالیت را دنبال کرد.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرسلیم با مهم‌ ارزیابی کردن اخلاق اسلامی، عنوان کرد: معتقدیم اخلاق اسلامی را در تبلیغات، محور کار خود قرار دهیم، بنابراین ضروری است تا کاندیداها با اخلاق‌مداری، اقدام به اعتماد‌سازی آحاد جامعه کنند و از تهمت و دروغ پراکنی به شدت دوری کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی میرسلیم، خاطرنشان کرد: همواره با مردم در ارتباط هستیم، از این رو می‌دانیم که مردم از نجابت میر‌سلیم سخن می‌گویند.

حجت الاسلام بای ادامه داد: مردم نمی‌پذیرند که کارگزاران مدام همدیگر را به اختلاس و دروغگویی متهم کنند، چرا که بازتاب این بداخلاقی‌های سیاسی در جامعه اثر بسیار خوبی نخواهد داشت و اعتماد مردم نسبت به سیاست‌مداران کاهش خواهد یافت.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی میرسلیم اظهار داشت: دلیل ما از این که با شعار دولت راستی و پاک‌دستی به میدان آمده‌ایم این است که به دنبال آن هستیم تا در دولت آینده از انسان‌های صادق استفاده کنیم.

وی با نخبه خواندن میرسلیم، ابراز داشت: میرسلیم یک نخبه اقتصادی در جامعه است، در فرانسه از وی استقبال شده است تا در آن کشور بماند اما میرسلیم حضور در ایران را ترجیح داده است که این نشان دهنده نیت خالصانه ایشان نسبت به خدمت صادقانه در کشور ایران است.

حجت الاسلام بای خاطرنشان کرد: انسان‌هایی پاک در طول انقلاب ثابت کرده‌اند که در کنار مردم هستند، امروز نیز در شورای مؤتلفه در کنار مردم ایستاده‌اند تا مشکلات همه مردم جامعه را برطرف کنند.

وی با اشاره به سفر انتخاباتی میرسلیم به استان قم تصریح کرد: دیدار با کارگران کارخانه‌های قم در شهرک شکوهیه، دیدار با دانشجویان پردیس ساعت 11 صبح، سخنرانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه امام‌زاده ابراهیم بعد از نماز مغرب و عشا ازجمله برنامه‌های میرسلیم در سفر به استان قم است.

وی با تأکید بر اینکه باید یکی از دغدغه‌های همه ما حل مشکلات مردم به‌ ویژه اشتغال باشد، گفت: اشتغال مادر مشکلات کشور است، اگر هر یک از کاندیداها مشکل جوانان و اشتغال را حل کند دیگر مشکلات به‌ تبع آن حل خواهد شد، وقتی تلاش نکنیم و به‌ جای آن به دعواهای سیاسی بپردازیم مشکلات مردم حل نمی‌شود. /878/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات