۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۹۵۲۲۳
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر:

آشنایی با سبک زندگی اسلامی یکی از نیازهای مهم دانشجویان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر گفت: آشنایی با سبک زندگی اسلامی یکی از نیازهای مهم دانشجویان است که دشمن در این باره تهاجم‌های فرهنگی گسترده خود را با استفاده از ابرازهای گوناگون اجرا می‌کند.
حجت‌الاسلام رضا جمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت روز معلم و ولادت با سعادت امام سجاد(ع) گفت: در فضای انتخاباتی کاندیدا باید مبنای فعالیت‌های خود را اخلاق مداری باشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر افزود: یکی از دیگر چیزی‌های که باید کاندیدای انتخاباتی رعایت کنند قانون محوری است که مبنا و میزان آن شورای نگهبان است.

وی بیان داشت: دانشگاه‌ها یک نیازمندی بالاتری نسبت به مسائل انتخابات دارند و برای همین برنامه‌های همچون تریبون آزاد و نشست‌های هم‌اندیشی در این ایام در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جمالی اظهار داشت: امروز دنیای غرب به سوی اقتدارگرایی پیش رفته است و بحث بر سر این است که چه کسی توانمندتر است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر بیان داشت: آشنایی با سبک زندگی اسلامی یکی از نیازهای مهم دانشجویان است که دشمن در این باره تهاجم‌های فرهنگی گسترده خود را با استفاده از ابرازهای گوناگون اجرا می‌کند.

وی از برگزاری ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت: جشن دانشجویی دانشگاه خلیج‌فارس با حضور 50 زوج کارشناس‌های مجرب در زمینه خانواده 18 اردیبهشت در سالن دانشکده نفت برگزار می‌شود./۸۴۶/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات