۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۹۵۵۵۴
رییس اداره امور استان‌های مرکز خدمات:

ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب از رویکردهای مهم مرکز خدمات است

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم مرکز خدمات ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب است گفت: تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها است.
مرکز خدمات حوزه های علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام  میراحمدی رییس اداره امور استان‌های مرکز خدمات در راستای برنامه سفر استانی مسؤولان مرکز خدمات، با حضور در مرکز تخصصی تفسیر قرآن امام خمینی(ره) کرمانشاه با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و از طلاب ممتاز تقدیر کرد.
حجت الاسلام میراحمدی در این دیدار با اشاره به سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات به استان کرمانشاه گفت: در این سفرها مسئولان مرکز خدمات به تمامی مدارس علمیه استان سرکشی کرده و از نزدیک با طلاب گفتگو می‌کنند.
وی بیان کرد: معرفی مرکز خدمات و خدمات ارائه شده توسط این مرکز و بررسی مشکلات طلاب از جمله اهداف سفرهای استانی است.
رییس اداره امور استان‌های مرکز خدمات با اشاره به جامعه هدف مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال 70 به امر امام خامنه‌ای تشکیل شد و به مرور زمان فعالیت‌های آن گسترش یافته است و امروز تمامی طلاب ایرانی، غیر ایرانی، شیعه، سنی، برادر و خواهر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) خدمت به خود حضرت است افزود: مرکز خدمات در تلاش است که طلاب و روحانیون با دغدغه کمتری به امور طلبگی بپردازند.
حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و با توجه به این رویکرد، طلاب ممتاز و اساتید مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم مرکز خدمات ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب است گفت: تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها است.
همچنین در این جلسه، برنامه ویژه‌ای به مناسبت روز معلم با هدف تجلیل از اساتید این مدرسه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.
آیت الله علما در این جلسه، ضمن تبریک ماه شعبان گفت: حضرت آیت الله بهجت، ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را روزه می‌گرفتند و روایت داریم کسی که توانش را دارد این سه ماه را روزه بگیرد.
وی با بیان اینکه شعبان یعنی شعبه شعبه و ماهی است که شعبات خیر در آن است افزود: تمام اوقات ماه شعبان، خیر و برکت است و امیدواریم بتوانیم از این شعب خیر استفاده کنیم و به دیگران نیز استفاده برسانیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روح کار ما به عنوان یک طلبه روح تقوا، سلامت، اطاعت و بندگی است گفت: ما نیاز داریم که ابتدا خودمان را موعظه و نصیحت کنیم بعد به فکر اصلاح دیگران باشیم.
وی بیان کرد: منشأ اثر بودن با دو بال علم و تقوا ممکن می‌شود و اگر این دو در کنار هم باشند خداوند اسباب کار را فراهم می‌کند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات