۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۹۵۵۷۰
امام جمعه کرمان:

عالمان در پیشگاه پروردگار منان از مقام بالایی برخوردار هستند

امام جمعه کرمان با بیان این که عالمان در پیشگاه پروردگار منان از مقام بالایی برخوردار هستند، گفت: عالمان و دانشمندان برای برطرف کردن مسائل شرعی مردم راه دین، تحقیق و تفسیر را پیشه کرده اند تا جامعه را آگاه کنند.
سید یحیی جعفری امام جمعه کر مان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان امشب در حوزه علمییه محمودیه کرمان با اشاره به سخن حضرت امام باقر(ع)، اظهار داشت: یک عالم که به بندگان خدا خدمت می کند در پیشگاه پروردگار منان از مقام بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: عالمان و دانشمندان دین اسلام برای برطرف کردن مسائل شرعی مردم راه دین، تحقیق و تفسیر را پیشه کرده اند تا جامعه را آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تأکید کرد: در زمان رضاشاه پهلوی ملعون و با نقشه های انگلیسی های خبیث، دید مردم را نسبت عالمان دین تغییر دادند و شرایط را برای روحانیان سخت کردند.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: مرحوم آیت الله محمدرضا روحانی یکی از عالمان و دانشمندان برجسته که در اخلاق، رفتار و ایمان یک فرد ممتاز بودند؛ حضور ایشان در حوزه های علمیه این استان سبب شد تا تحولی عظیم ایجاد شود؛ این مجتهد بزرگوار یک الگوی اخلاقی خوب برای طلبه های جوان این استان است./972/۲۰۳/ب2

 

ارسال نظرات