۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۹۵۶۲۰
رئیس سازمان طلاب و روحانیون قزوین:

پاسخ به شبهات رسالت مهم روحانیت است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه، گفت: با توجه به هجمه دشمن علیه مکتب اسلام، یکی از رسالت های خطیر مبلغان و حوزویان پاسخگویی به شبهات است.
جچت الاسلام مصطفایی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین،‌حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه به نقش اثرگذار حوزه‌های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه‌های علمیه همیشه در همه عرصه‌های این انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار داشته و این مسیر را همچنان ادامه خواهد داد.

وی با بیان این که حمایت از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه شهدا، از ملاک های سنجش عملکرد مسؤولان در نظام اسلامی است، ابراز داشت: در شرایط امروز و با توجه به هجمه دشمن علیه مکتب اسلام، یکی از رسالتهای خطیر مبلغان و حوزویان پاسخگویی به شبهات است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون  استان قزوین به مسأله تبلیغ و وظیفه مبلغان و روحانیان در این عرصه خطیر اشاره کرد و افزود: کسانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند، باید از سواد بالایی برخوردار باشند، و از این ‌رو خواهران طلبه باید با  تسلط کامل وارد عرصه تبلیغ شوند.

حجت الاسلام مصطفایی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که حوزه‌های علمیه در دفاع از ارزش ها، همیشه پیشقدم بوده و نقش پررنگی در این زمینه داشته است، گفت: همواره یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حفظ روحیه انقلابی گری در حوزه‌های علمیه است و قطعا لازمه آن بصیرت سیاسی است، و بنابراین وظیفه امروز طلاب مدارس علمیه اعم از (برادران وخواهران)  بصیرت طلبگی، دانش افزایی و ارتقای آگاهی های سیاسی، انقلابی و بصیرتی است./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات