۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۵۸۵۷
نماینده خبرگان رهبری:

کسی را انتخاب کنیم که دلش برای اسلام بسوزد

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که دلش برای اسلام بسوزد و قلبش برای عترت بتپد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی عبد خدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی عبد خدایی صبح جمعه در همایش بزرگ طلاب و روحانیون با موضوع انتخاب اصلح که در جامعه الحسین(ع) برگزار شد گفت: نیاز به برنامه ریزی و مدل و الگو نیازهای حیاتی هر نظام و حکومت است که پاسخ به هر کدام از این نیازها به عالی ترین و مترقی ترین شکل ممکن در قرآن و ذخایر سنت و اهل بیت(ع) داده شده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تجدد زدگی را مشکل بزرگ دنیای امروز دانست و افزود: فرهنگ اسلامی دارای عظمت و اعجاز است و مطالب فرهنگ غرب سرابی بیش نیستند. اما متاسفانه برخی ارزش های خود را فراموش کردند و دنبال عروسک بازی های غرب به راه افتاده اند. به گونه ای که حتی برخی روحانیان امروز تجدد زده شده اند، ذخائر ارزشمند خود را رها کرده و شیفته حرف های دیگران شده اند.

وی با اشاره به الگو های نمونه و ارزشمند در تاریخ گذشته و آینده اسلام خاطر نشان کرد: حکومت 10 ساله پیامبر اکرم(ص) و چهار و نیم ساله امیرمؤمنان(ع) و روایاتی که در وصف حکومت حضرت مهدی(عج) درباره احیای دین و اقامه عدل و احکام شریعت آمده است الگوهای عالی برای تشکیل و اداره حکومت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی با اشاره به لزوم تبعیت از الگوی حضرت مهدی(عج) در حکمرانی برای اثبات محبت به آنان افزود: در روایات آمده است که در زمان حکومت حضرت مهدی(عج) دیگر فقیری در میان مردم وجود ندارد. پس چگونه است که عده ای در کشور حقوق های نجومی دریافت می کنند و در همین حال تعداد زیادی جوان بیکار داریم؟

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وزارت علوم گفت: وزارت علوم تبدیل به کارخانه بیکارتراشی شده است و اگر از اول انقلاب علم را کاربردی می کردیم این همه جوان بیکار نداشتیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که دلش برای اسلام بسوزد و قلبش برای عترت بتپد.

آیت الله عبد خدایی خطاب به طلاب و روحانیان درباره لزوم راهنمایی مردم در انتخاب شخص اصلح گفت: با تمام توان و با نیت قربه الی الله مردم را آگاه کنید تا کسی را انتخاب کنند که دلسوز دین باشد و به درد مردم برسد./۲۰۲/۹۳۳/ب۱

ارسال نظرات