۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۴۹۷۹۶۱
نائب رییس مجلس:

خواص و عوام در جامعه عدالت‌محور معنایی ندارد

پزشکیان با تأکید بر این‌که عناوینی چون خواص و عوام در جامعه عدالت محور معنایی ندارد، گفت: اقشار مختلف جامعه به امید برقراری عدالت اجتماعی پای صندوق رأی حاضر می شوند.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع فعالان انتخاباتی در تبریز با بیان این‌که بی‌عدالتی در کشور روندی سیستماتیک به خود گرفته است، اظهار داشت: باید مقابل هرگونه قانون‌شکنی، تبعیض و بی‌عدالتی گرفته شود.

وی با بیان این‌که چرا باید قشر خاصی ماهیانه صدها میلیون تومان درآمد داشته و برخی کمتر از یک میلیون حقوق بگیرند، خاطرنشان کرد: بی‌عدالتی آغاز انحراف در مسیر نظام‌هاست، اگر به صورت جدی در مقابل این تبعیض‌ها و برخی خواص ایستادگی نشود، جبران خسارت‌های ناشی از بی‌اعتمادی مردم غیرممکن خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تزریق امید و نشاط در جامعه تأکید دارند، تصریح کرد: جنجال‌های سیاسی اگر با تهمت، افترا و انگ زدن همراه شود، منجر به سلب اعتمادی عمومی از نظام و شیوع ناامیدی در جامعه می شود.

پزشکیان با تأکید بر این‌که عناوینی چون خواص و عوام در جامعه عدالت محور معنایی ندارد، گفت: عدالت نه تنها در شعار بلکه باید در عمل محقق شود، اقشار آسیب‌پذیر جامعه اسلامی به امید برقراری عدالت اجتماعی پای صندوق رأی حاضر می شوند، نباید امید این ملت را از بین ببریم.

نایب رییس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حاکمیت فضای گفتمان عقلانی و منطقی در آستانه انتخابات اظهار داشت: هر نقدی که صورت می گیرد باید منصفانه و با رعایت اخلاق باشد، متأسفانه عده‌ای حاضرند برای کسب چند رأی اضافی ادب، اخلاق و کلیات نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی در نظام اسلامی ایران گفت: اگر این فرمایش مهم و ارزشمند معظم‌له مورد توجه همه جریان‌های سیاسی کشور باشد، دیگر بداخلاقی‌ها و تهمت‌ها جایگاهی نخواهند داشت و بداخلاق‌ها از سوی مردم طرد می شوند.

پزشکیان با اشاره به این‌که رهبری بارها نسبت به عدم اعتماد به آمریکا تأکید داشته و دارند، یادآور شد: آمریکا دشمن دیرین ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تا منابع ما را غارت نکند دست بردار نیست، از این رو برای مقابله با این استکبار باید از هر نظر قدرتمندانه ایستادگی کرد./۲۰۲/935/ب1

ارسال نظرات