۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۹۸۵۸۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مردم و رهبری مقتدارنه سایه جنگ را از کشور دور کردند

حجت الاسلام کاملی فر گفت: رهبری مقتدرانه و داهیانه، حضور مردمی، توان نظامی و آمادگی نیروهای نظامی از عوامل اقتدار ایران اسلامی است، اما عده ای امروز با ترساندن مردم از سایه جنگ به دنبال اهداف خود هستند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری در جمع طلاب مدرسه علمیه طالبیه، با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت، اظهار داشت: روحانیت در شرایط حساس وظفه حساستری برای روشنگری در جامعه دارند.

وی با اشاره به عوامل اقتدار ایران اسلامی، ابراز داشت: رهبر مقتدرانه و داهیانه، حضور مردمی، توان نظامی و آمادگی نیروهای نظامی از عوامل اقتدار ایران اسلامی است، اما عده ای امروز با ترساندن مردم از سایه جنگ به دنبال اهداف حزبی خود هستند و می خواهند  خود را در فضای سیاسی کشور حفظ کنند.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه عده‌ای به هر وسیله ای متوسل می شوند تا مردم را حتی به قیمت فدا کردن منافع ملی، بترسانند، تصریح کرد: این عده تنها به فکر خود و منافع خود هستند، سایه جنگ یک تراژدی بی اساس است و اگر واقعیتی داشته باشد به همت خود مردم از میان برداشته شد.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: رییس جمهور کشور اسلامی نباید از تشر دشمن بترسد، این دولت هر چه توانست برخلاف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرد،امروز  نه تنها خود می‌ترسد بلکه تلاش هم دارد مردم را نیز با ترفندهای متفاوت بترساند.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا نیاز امروز کشور را یک دولت انقلابی و دارای روحیه جهادی دانست و تصریح کرد: مردم باید در انتخاب خود دقت کنندف روحانیت و طلاب نیز در این عرصه باید یه مسؤولیت روشنگری خود توجه کنند و مردم را نسبت بسیاری از مسائل آگاهی بخشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر برجام ثمری داشت و اگر دولت‌های غربی پای میز مذاکره نشستند همه به پشتیبانی توانایی موشکی و شهرهای زیر زمینی بود، اما دیدیم عده ای از اقتدار ایران ناراحت شدند، عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب است که کشور را در مسیر اقتدار و پیشرفت قرار داده و قرار خواهد داد.

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر دعوت روحانیت از مردم برای خلق حماسه‌ای بزرگ در 29 اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: هر چه حضور مردم بیشتر باشد دشمنان جرأت فتنه انگیزی و توطئه نخواهند داشت، این حضور به معنی حمایت و پشتیبانی از ایران و نظام اسلامی است./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات