۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۰۱۹
حماسه۹۶/ امام جمعه لرستان:

حضور در انتخابات نشانه بلوغ و بینش سیاسی مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان لحظاتی پیش رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور در انتخابات نشانه بلوغ و بینش سیاسی مردم است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، با حضور در شعبه اخذ رأی در دبستان توحید خرم آباد رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق، بیان داشت: حضور مردم فوق تصور بوده و نشان از بلوغ سیاسی و بینش سیاسی مردم است.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات به طور حتم حضور مردم بسیار باشکوه و حماسه ساز است، خاطرنشان کرد: مردم در سایه این حضور احساس مسؤولیت خود را نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: مردم حاضر هستند با تمام وجود در صحنه انتخابات حاضر باشند و سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

وی رأی مردم را تأیید انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت:‌این حضور نشان دهنده نشاط و پویایی است و پیام این حضور این است که به نظام و رهبری اعتماد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیام دیگر حضور مردم را موجب یأس دشمنان خواند و گفت: ‌انتظار می رود مردم در انتخاب دقت کنند و فرد اصلح را انتخاب کنند و این حضور را به رخ دشمن بکشانند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حضور آگاهانه و با درایت مردم در صحنه داخلی و خارجی تأثیرگذار خواهد بود، افزود: در این انتخابات برنده اصلی مردم هستند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات