۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۹۹۰۷۵
حماسه ۹۶/امام جمعه زابل:

مردم با حضور در پای صندوق رأی با خدا معامله کنند

حجت الاسلام کیخا گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب باید برای خدا باشد و درواقع انتخابشان خدایی باشد زیرا این عرصه نوعی معامله با خدا محسوب می‌شود.
حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل دقایقی پیش با حضور در مصلی المهدی(عج) رأی خود را به صندوق شماره 55 شهرستان زابل انداخت.

وی در حاشیه حضور خود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای باید به صورت پرشور باشد تا سبب اقتدار و امنیت نظام شود و مشت محکمی بر دهان استکبارجهانی باشد.

وی انتخاب افرادی اصلح در شوراها و همچنین فردی شایسته ریاست جمهوری را دومین دلیل اهمیت انتخابات در 29 اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و افزود: مردم باید برای رای دادن در هر دو انتخابات بر روی افراد، چه به لحاظ تفکر، چه به لحاظ اعتقاد و ایمان به خدا مطالعه کنند و در واقع فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب و برای شورا نیز افرادی شایسته را انتخاب کنند.

حجت الاسلام کیخا در ادامه گفت: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب باید برای خدا باشد و درواقع انتخابشان خدایی باشد زیرا این عرصه نوعی معامله با خدا محسوب می‌شود.

امام جمعه زابل اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درپای صندوقهای رای باید حضوری حداکثری و خالصانه و بدور از هرگونه حاشیه ای باشد.

حجت الاسلام کیخا افزود: حضور پرشور مردم درپای صندوقهای رای نه تنها سبب اقتدار نظام می شود بلکه مردم سالاری دینی را در پای صندوقهای رای به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان می فهماند که دل مردم چقدر برای نظام و انقلاب می تپد./303/831/ب1

ارسال نظرات