۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۳۶۹
حماسه۹۶/ آیت‌الله کعبی:

«تخلفات هدفمندی» به نفع کاندیدای دولت مستقر انجام می‌شود

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تخلفات هدفمندی به نفع کاندیدای دولت مستقر صورت می‌گیرد، گفت: اینکه با هدف جنگ رسانه‌ای بیانیه‌ای به نام سرداران منتشر شود سوءاستفاده تبلیغاتی است.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی توسط مجریان انتخابات، اظهار داشت: در برگه‌های اسامی نامزدها که باید عادلانه باشد، اسم آقای روحانی با فونت بزرگ نوشته شده و نام مشهور آقای رئیسی نیز در این برگه‌ها درج نشده است، در حالی که طبق قانون باید نام مشهور کاندیداها نیز ذکر شود و این قطعاً تخلف است. 

وی افزود: بنده با هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تماس گرفتم و تخلف را پذیرفتم و گفتند این تخلف را تذکر داده‌اند و کمیسیون نظارت بر تخلفات، از صدا و سیما خواسته که اسامی نامزدها را با فونت برابر و نام مشهور منتشر کنند. 

آیت‌الله کعبی تأکید کرد: وزارت کشور موظف به رفع این تخلف است و اینکه با هدف جنگ روانی و رسانه‌ای، بیانیه‌ای جعلی به نام سرداران منتشر و بعد تکذیب شود، نوعی سوءاستفاده تبلیغاتی است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مسائل نشانه آن است که تخلفات هدفمندی به نفع کاندیدای دولت مستقر صورت می‌گیرد که خلاف انتظار، عدالت و امانت است.

وی با بیان اینکه تقاضایمان این است که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان دقت بیشتری کنند، گفت: باید در رأی صندوق‌ها و در تجمیع آراء دقت بیشتری شود و همچنین در کنترل سرور مرکز هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، نظارت‌های دقیقی صورت گیرد، چون رأی مردم حق‌الناس است و صیانت از رأی مردم واجب است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات