۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۰۱۰
نماینده خبرگان رهبری:

دولت دوازدهم به وعده‌های خود عمل کند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امروز وظیفه دولتمردان است که به وعده‌های خود عمل کنند و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی بردارند.
جت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مراغه اظهار داشت: حضور پرشور و میلیونی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور رقم زد.

وی با تأکید بر این‌که حضور حماسی و گسترده آحاد مردم در انتخابات نشان از وفاداری ملت به آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: شرکت گسترده و پرشور مردم پای صندوق های رای نظام اسلامی را بیمه کرد که باید قدردان چنین نعمتی بود و حضور در صحنه مردم را ارج نهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم با لیبک به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام ولایی ایران زدند و در حقیقت این حضور آگاهانه جایگاه ایران اسلامی در جوامع بین الملای را تعالی بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به وعده‌های انتخابات رییس دولت یازدهم و دوازدهم گفت: اگر تا دیروز ملت باید در صحنه حضور می یافتند تا نظام اسلامی از گزند دشمن در امان باشد، امروز وظیفه دولتمردان است که به وعده‌های خود عمل کنند و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی بردارند.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی اظهار داشت: مؤمنان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از خداوند متعال طلب توفیق می کنند تا با نفسی پاک وارد این ماه پرخیر و برکت شوند، ماه رمضان فرصتی برای پالایش روح و جان از وسوسه‌های شیطانی است.

وی در پایان با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان مراغه در ماه رجب، گفت: در سیره و سنت نبوی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مربوط به دهه آخر ماه مبارک رمضان است که ضروریت مسؤولان اهتمام لازم برای فرهنگ‌سازی در زمینه داشته باشند./203/935/ب1

ارسال نظرات