۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۰۰۶۴۸
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

امروز جهاد اکبر مبارزه فرهنگی با سکولاریسم است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه گفت: در حال حاضر جهاد اکبر مبارزه فرهنگی با سکولاریسم و توطئه های دشمنان علیه اسلام است، باید ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس در کشور حفظ شده و به نسلهای بعد منتقل شود.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه راهیان نور سال 95 و تجلیل از دست اندرکاران و خادمان راهیان نور ابراز داشت: مستکبران به دنبال از بین بردن ارزش های دفاع مقدس در کشور هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید ارزش های دفاع مقدس و انقلاب به خوبی در جامعه ترویج و تبیین شود زیرا دشمنان به دنبال بی هویت ساختن فرهنگی نسل جوان هستند.

وی در ادامه افزود: باید در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرد و اجازه نداد باورهای عمیق دینی و انقلابی جوانان را به دلخواه خود تغییر داده و اهداف اصلی انقلاب را در اذهان کمرنگ کنند.

سردار ریحانی بیان داشت: در حال حاضر جهاد اکبر مبارزه فرهنگی با سکولاریسم و توطئه های دشمنان علیه اسلام است، باید ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس در کشور حفظ شده و به نسلهای بعد منتقل شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه نسل جوان نیز به آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس پایبند بوده و در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حضور گسترده دارند.

این مسؤول مطرح کرد: راهیان نور بستری مناسب برای ترویج و تبیین اندیشه های دفاع مقدس و حفظ تفکر انقلابی است، حضور در سنگرهای فرهنگی و اشاعه اهداف انقلاب و اسلام وظیفه ای خطیر و سنگین است.

وی در پایان حضور نسل جوان در یادمان های دفاع مقدس از جمله حضور گسترده در پیاده روی عملیات غرورآفرین بازی دراز را نشانه نهادینه شدن فرهنگ انقلابی دانست و گفت: متولیان و مسؤولان فرهنگی باید در جهت تبیین هرچه بیشتر آرمانهای انقلاب و اسلام تلاش کنند./203/857/ب1

ارسال نظرات