۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۱۲۵۲
جمعی از تشکل‌های دانشجویی کشور:

شورای نگهبان قاطعانه با تخلفات انتخاباتی برخورد و متخلفان را معرفی کند

جمعی از تشکل‌های دانشجویی کشور با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر نوشتند: از شورای نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد کرده و ابعاد قضیه را روشن کند.
شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، جمعی از تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان نوشتند: از شورای نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد نماید و به سؤالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کند. همچنین با معرفی عوامل دخیل در این تخلفات، به شایعات و شبهات در این خصوص پایان داده و حقیقت را برای جامعه روشن کند.

در ابتدای این نامه آمده است: هم اکنون که نزدیک به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در همه ابعاد آن و زمینه ساز اعتماد تام مردم این مرز و بوم به نظام اسلامی و شورای محترم نگهبان بوده است. متأسفانه اخبار واصله از برخی نقاط کشور حکایت از تخلفات گسترده در حین انجام انتخابات دارد؛ تخلفاتی که از عدم همراهی و همکاری مسئولین ذیربط در برگزاری انتخابات در برخی حوزه‌ها آغاز شده و به کمبود یا نبود تعرفه و باز شدن دیر هنگام برخی از شعب اخذ رأی منتهی می‌شود.

در ادامه آمده است: آراء آحاد مردم به تعبیر صریح مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حقّ الناس است و حفاظت و صیانت از آراء مردم، از حقوق روشن و غیر قابل انکار مردم شمرده می شود. انتشار اخباری از تخلفات گسترده به همراه اسناد و فیلم‌های آن در جامعه، برای مردم سؤالات زیادی ایجاد کرده است و مسلما تمامی مردم با هر نظر و دیدگاه سیاسی، خواهان برخورد قاطعانه با متخلفین در انتخابات هستند.

لذا از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد نماید و به سؤالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کند. همچنین با معرفی عوامل دخیل در این تخلفات، به شایعات و شبهات در این خصوص پایان داده و حقیقت را برای جامعه روشن کند.

در خاتمه تاکید شده است: مسلما نظر نهایی آن شورا، برای مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی فصل الخطاب خواهد بود و ما دانشجویان انقلابی نیز با تمام توان از آن حمایت خواهیم کرد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات