۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۰۴۲۴۳

پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا در پی شهادت رییس شورای علمای شیعه هرات

مدیر جامعه الزهرا(س) در پیامی به مناسبت شهادت رییس شورای علمای شیعه هرات، گفت: شهادت در فرهنگ ما افتخار بزرگ و فوز عظیمی است که خدای متعال تنها به برگزیدگان خود عنایت می کند.
پیام تسلیت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام سید محمود مدنی با انتشار پیامی شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین ابوالشهید قنبرعلی فیاض، رییس شورای علمای شیعه هرات را به خانواده بزرگوار آن شهید عزیز، به ویژه سرکار خانم فیاض از طلاب محترم جامعه الزهرا(س) تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

قال اللّه تعالی: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ  (آیه ۱۶۹ / آل عمران)

شهادت فخر اولیاء بوده است و فخر ما(امام خمینی (ره))

شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین ابوالشهید قنبرعلی فیاض رییس شورای علمای شیعه هرات که در انفجاری انتحاری در خانه خدا و مسجد جامع هرات به دست تروریستهای کوردل از خدا بی خبر انجام گرفت را صمیمانه به خانواده بزرگوار آن شهید عزیز به ویژه سرکار خانم سمیه فیاض از طلاب بزگوار جامعه‌الزهرا(س) بلکه به  همه ملت بزرگ افغانستان و همه طرفداران اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و آله وسلم) تسلیت و تبریک می گویم .

تسلیت می گویم زیرا جامعه عالمی بزرگوار را از دست داد که قبلا مدال افتخار شهادت فرزندش در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(علیهم سلام) را کسب نموده بود و تبریک عرض می کنم زیرا  که شهادت در فرهنگ ما افتخار بزرگ و فوز عظیمی است که خدای متعال تنها به برگزیدگان خود عنایت می کند.

امیدوارم شهادت مظلومانه این شهداء موجب رسوایی بیشتر منافقان کوردل و همبستگی امت اسلامی و پیروزی نهایی جبهه حق علیه باطل گردد و ما نیز توفیق ادامه مسیر نورانی این شهدا را داشته باشیم.»

 لازم به ذکر است، در پی انفجار تروریستی سه شنبه هفته گذشته ۱۶ خرداد مقابل مسجد جامع شهر هرات افغانستان، اضافه بر شهادت شماری از مردم این منطقه، یکی از علمای برجسته افغانستان نیز به شهادت رسید.

حجت الاسلام‌والمسلمین «قنبرعلی فیاض» رییس نمایندگی شورای علمای شیعه در ولسوالی (شهرستان) انجیل هرات در این انفجار تروریستی به فرزند شهیدش پیوست؛ وی پدر شهید مدافع حرم «حسین فیاض» بود که در لشکر فاطمیون عضویت داشت./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات