۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۰۵۱۲۱

معاون تبلیغ حوزه میهمان پویش حمایت از مبلغان دینی می شود

پنجمین نشست پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه برگزار می شود.
پویش حمایت از مبلغان دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه میهمان پویش حمایت از مبلغان دینی می شود.

بررسی نقاط ضعف و قوت تبلیغ، مشکلات و کاستی های تبلیغ در مناطق محروم، میزان و نحوه حمایت حوزه و نهادهای حوزوی از مبلغان، نقش تبلیغ و مبلغان در تبیین و ترویج معارف دینی و الزامات و بایسته های تبلیغ دینی از موضوعاتی است که در این نشست پرسش و پاسخ مورد بررسی قرار می گیرد.

تاکنون چهار نشست پرسش و پاسخ با حضور شخصیت های برجسته حوزوی برگزار شده و مبلغان پاسخ سؤالات خود پیرامون موضوعات مربوط را از میهمانان پویش دریافت کرده اند.

مبلغان می توانند سؤالات خود پیرامون تبلیغ و بایسته های آن را به پویش حمایت از مبلغان دینی ارسال کنند تا پس از پاسخگویی توسط میهمان این برنامه، در اختیار مبلغان قرار گیرد.

لازم به یادآوری است پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و توسط جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه اندازی شده است و علاقمندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی  https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه نمایند./۸۷۲/ت۳۰۳/ج

 

ارسال نظرات