۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۰۵۹۶۳
حجت‌الاسلام پناهیان:

شب قدر انقلاب اسلامی در ظهور محقق می‌شود

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: بهترین دعا در شب قدر دعا برای فرج امام عصر(عج) است، هدف انقلاب اسلامی مقدمه‌سازی برای ظهور است که اگر به انحراف رود خطری بزرگ در پیش خواهد بود.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه بامداد یکشنبه ۲۸ خرداد در مراسم احیای سومین شب لیالی قدر که در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، گفت: شب قدر بهترین روش استجابت دعا و نورانی شدن دعا برای فرج و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه به جای اشک برای اندوه و غم خود برای غربت حضرت صاحب‌الزمان(عج) اشک بریزید، عنوان کرد: کسی که اندوه دل او ظهور امام عصر(عج) باشد نامش جزء منتظران حضرت نوشته می‌شود.

استاد حوزه  دانشگاه افزود: امام صادق(ع) فرمودند: به خدا قسم کسی که منتظر امر ظهور باشد همچون کسی است که پای رکاب مهدی ما شمشیر زند.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه ظهور و تمنای آن کار ساده‌ای نیست، اظهار داشت: منتظران حقیقی بدون دیدن امام خود را در صراط مستقیم قرار داده و با اینکه در اوج اقتدار هستند زمان غیبت امام عصر(عج) در غربت زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای، ابراز کرد: مسؤولان بدانند که انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست بلکه نقطه شروع انقلابی است که در آن باید به مقدمه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) توجه شود دولت اسلامی نباید اجازه دهد اهداف بزرگ انقلاب برای ظهور به انحراف رود که در غیرصورت خطری بزرگ و سهمگین به دنبال دارد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر مسؤولان ما به اهداف بزرگ انقلاب درباره ظهور توجه کرده بودند امروز آمریکا به ما التماس می‌کرد.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان اکثر فرماندهان امام عصر(عج) از ایرانی‌ها خواهد بود، گفت: انقلاب اسلامی به مدد همین جوانان انقلابی و مومن امروز بزرگترین ارتش دنیا را دارد که آمریکا را به زانو درآورده است تشکیل گروه‌های تکفیری آخرین چاره استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود.

وی افزود: امروز مدافعان حرم آبروی اسلام هستند چراکه در منطقه شر ظالمان به دست این دلاورمردان برطرف شد، منتظران واقعی افزون بر دعا برای مظلوم به آنان کمک هم می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان‌های سست همت مخالف امر ظهور هستند، گفت: بر اساس روایات رسیده دولت امام زمان(عج) زمانی برپا می‌شود که همه دولت‌ها در نظریه‌پردازی شکست خورده باشند.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: امروز کسانی که چشم امید به غرب دارند یا مسوولانی که نان آنها در روغن است موافق با ظهور امام عصر(عج) نیستند.

وی در پایان با اشاره به کلامی از مرحوم حضرت آیت‌الله بهجت مبنی بر اینکه با دعا و تمنای به درگاه الهی ظهور محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به قدرت ما پی‌ بردند به همین دلیل نقشه‌های فراوانی برای نابودی ما دارند بنابراین اگر لیاقت نداشته باشیم که با ظهور امام عصر(عج) دشمنان بشریت را نابود کنیم دشمنان ما را نابود می‌کنند./202/807/ب1

ارسال نظرات