۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۰۶۴۱۰
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

حمله موشکی سپاه نماد اقتدار نظام بود/ پیام اقدام انقلابی سپاه به توطئه گران

عضو هیأت رییسه خبرگان، حمله موشکی سپاه را نماد اقتدار نظام دانست و اعلام کرد که ایران اسلامی مقتدرانه بر قدرت موشکی خود می افزاید.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام انقلابی و به هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع داعش در سوریه گفت:  حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی داعش در منطقه دیر الزور نماد اقتدار نظام اسلامی بود.

وی افزود: این حرکت پیامی به توطئه گران طراح تحریم های جدید علیه ایران داشت، آن پیام این است که شما تحریم ها را برای مقابله با برنامه موشکی تدارک دیده اید و می خواهید ایران را در این عرصه به عقب نشینی وا دارید  اما پیام این عملیات موشکی که نام لیلة القدر به خود گرفته این است که شما در این عرصه  ناکام هستید و ایران اسلامی مقتدرانه بر قدرت موشکی خود می افزاید و ذره ای اعتنا به این طرح های شیطانی ندارد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به پیام حمله موشکی سپاه به داعش و مرتجعان منطقه اظهار داشت: این حرکت پیامی به مرتجعان منطقه دارد که بدانند با اعتماد به آمریکا به خانه عنکبوتی اعتماد کرده اند که سست ترین خانه ها است. ایران اسلامی به خداوند بزرگ اعتماد کرده است و با این اعتماد به اهداف بلند الهی خود که اعتلای  کلمه اسلام است خواهد رسید، دشمنان ناکام این میدان خواهند بود.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز داشت: از سپاه پاسداران از این بازوهای پر توان امت اسلام تشکر می کنیم و از خداوند پاداش فراوان این عملیات به هنگام را برای رزمندگان این صحنه می طلبیم./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات