۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۰۷۱۸۵
شریعتمداری:

هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است

مدیر مسؤول کیهان با بیان این که هزینه سازش در شرایط کنونی به مراتب بیشتر از مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: مبادا نیروهای انقلابی تحت القائات دشمنان و برخی عناصر داخلی آن ها، اجازه دهند که این عظمت به قرص نانی فروخته شود.
حسین شریعتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حسین شریعتمداری،مدیر مسؤول روزنامه کیهان شامگاه پنجشنبه در هجدهمین گردهمایی سالانه نیروهای انقلاب شهرستان بابل در مدرسه خاتم الانبیا(ص) این شهر، وضعیت امروز کشور را شرایط حساس و ویژه ای دانست و گفت: شرایط امروز کشور خطیر است اما به هیچ وجه خطرناک و بحرانی نیست اما عده ای در  کشور به دنبال بحرانی نشان دادن کشور در جهت سازش با دشمنان و عدول از شاخصه های انقلاب هستند.

وی افزود: امروز زمان زایش و زوال در مسیر انقلاب است و با عقبه های قدرتمند امروز در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن داریم اما جوانه های انقلاب ما را در مسیر نورانی راه امام امیدوار می کند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: شتاب بیشتر و شدت کینه توزی های دشمنان نشان می دهد که انقلاب ما قدرتمند تر از گذشته در نقطه ای بلند در جهان ایستاده است؛ امروز ایران مورد توجه جهان است و قدرت های بزرگ برخلاف قبل از انقلاب، حساب ویژه ای روی ما باز کرده اند.

شریعتمداری با بیان این که هزینه سازش در شرایط کنونی به مراتب بیشتر از مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: ما در نقطه اوج انقلاب قرار داریم و مبادا نیروهای انقلابی تحت القائات دشمنان و برخی عناصر داخلی آن ها، اجازه دهند که این عظمت به قرص نانی فروخته شود؛ یکی از طراحی های دشمنان برای انقلاب در زمان کنونی طرح مارپیچ سقوط است که دیواره ها و پایه های آن را رسانه های گروهی دشمن و پیاده نظام آن ها در داخل شکل می دهند.

این فعال رسانه ای هدف از طرح پیچ سقوط را احساس در اقلیت بودن نیروهای انقلاب بیان کرد و گفت: نیروهای انقلابی به هیچ وجه نباید پرچم خود را پایین بکشند زیرا سابقه آن ها نشان می دهد که آن ها اهل کار، فداکاری و ایثار برای کشور هستند و این عرصه نباید از حضور آن ها خالی شود؛ نیروهای انقلابی باید همواره شاخصه های انقلابی را از مسؤولان مطالبه کنند و بلند مطالبات انقلاب را فریاد بزنند.

شریعتمداری علت طرح هر از چند گاه فتنه 88 از سوی مقام معظم رهبری را جلوگیری از تحریف این خیانت به کشور بیان کرد و اظهار داشت: برخی های به دنبال وارونه نشان دادن فتنه 88 ، موضوع این خیانت و جنایت بزرگ را عوض کنند.

وی دومین هدف طرح پیچ سقوط را انگاره سازی از برخی واقعیت های عنوان کرد و افزود: تحریف کلام و سیره امام راحل، تحریف آموزه های دین، تحریف برخی از عناصر پیش رونده انقلاب مانند عنصر شهادت طلبی و وارونه نشان دادن برخی واقعیت های تاریخی اسلام در این راستا است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان شباهت سازی وضعیت امروز کشور در مواجهه با دشمنان به جنگ صفین، گفت: امروز مالک انقلاب به کنار عمود خیمه معاویه رسیده است  از این رو از جبهه دشمن سروصداهای زیادی شنیده می شود؛ متاسفانه عده ای در کشور می خواهند تا مالک انقلاب از کنار خیمه معاویه برگردد اما این بار برخلاف جنگ صفین امام انقلاب اجازه بازگشت معاویه را حتی با فشارهای زیاد عناصر داخلی نمی دهد.

شریعتمداری شعار راه افتادن جنگ در صورت عدم انتخاب کاندیدای مورد نظر را در ایام تبلیغات انتخابات دروغی برای انحراف افکار عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: این شعار یک شعار بی اساس و بی پایه بود زیرا استراتژی آمریکا از سال 2009 راه اندازی جنگ نیابتی به جای ورود مستقیم به عرصه نظامی است؛ تنها 24 بعد از انتخابات بی پایه بودن ادعای مدعیان برداشتن سایه جنگ از کشور با تهدید جنگ علیه ما آشکار شد.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان قدرت نظامی امروز کشور را در بهترین وضعیت در طول تاریخ دانست و گفت: فرستادن پیام ضعف برای دشمن موجب جری و گستاخ شدن آن ها می شود و متاسفانه هم در دوران مذاکره و هم بعد از آن بارها از سوی مسؤولان اجرایی کشور این پیام برای طرف مقابل ما فرستاده شد.

وی با بیان این که موشک های سپاه و حضور مردم در صحنه اقتدار می آورد، خاطرنشان کرد: برخی ها که نمایش شهر موشکی را در مناظرات انتخاباتی بر نمی تافتند پس از نمایش اقتدار موشک های ما در حمله به مقر داعش، بر خلاف مواضع گذشته خود آن را تایید کردند.

شریعتمداری درگیری میان نظام جمهوری اسلامی و آمریکا را نبردی ماهوی عنوان کرد و افزود: حاکمیت اسلام ناب ظلم ستیز است و دشمن مستکبر و در راس آن آمریکا از این روحیه و از این ماهیت وحشت دارد.

وی با اشاره به این که اسلام مرفهان بی درد و پرخوری اسلام حقیقی نیست، تصریح کرد: درگیری میان ما و استکباری جهانی و در راس آن آمریکا هنگامی تنها به پایان می رسد که یا ما از حاکمیت اسلام ناب دست بکشیم یا ماهیت آمریکا عوض شود.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان برجام را نمونه شکست خورده اعتماد به آمریکا عنوان کرد و گفت: دادن همه امتیازهای نقد و گرفتن مشتی وعده نسیه از مصادیق اعتماد به آمریکا بود؛ موشک باران سپاه علیه مواضع داعش در پاسخ به حملات تروریستی آن ها تو دهنی محکمی بر دهان آمریکا و آل سعود بود./1313/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات