۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۰۷۲۶۵
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

آمریکا بزرگ ترین تروریست دنیا است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بزرگترین تروریست دنیا ترامپ و آمریکا است، امروز دشمن از مذهب علیه مذهب استفاده می کند و استکبار امروز تمام راه ها برای ضربه زدن به ایران را پشت سر گذاشته است.
قائم مقام تولیت ‌آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند،  سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در سخنرانی روز قدس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، لبیک گفتن به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است و این حضور قدرتمند مردم به آمریکا و اسرائیل این پیام را می دهد که شما نمی توانید به این ملت آدرس غلط بدهید و اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) کنید.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل است، گفت: امام راحل آگاهانه و هوشمندانه روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری کردند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فلسطینیان بیش از 65 سال در مقابل سخت ترین حملات آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کنند، افزود: روز قدس، روز مبارزه با ظلم و استکبار است، در این روز می توانیم دست های پشت پرده که اسرائیل را حمایت می کند و جنایت می آفریند بهتر بشناسیم.

بختیاری تصریح کرد: روز قدس، پرده افشاگری را در رابطه با دست های آهنین که با لباس مخملی در صحنه های اجتماعی حاضر می شوند بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روز قدس امروز برای اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و عربستانی فرقان خواهد بود و بصیرتی که می تواند این فرقان را بگشاید رجوع به آیات قرآن کریم است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: قصص قرآن جریان شناسی را در زمان های مختلف به ما می آموزد، داستان های قرآنی تنها داستان نیست بلکه  فقط داشته های قرآن حقایقی است که در برابر نهضت های انبیا، تمسک به آیات قرآن و بصیرت افزایی از آیات قرآنی را موجب می شود.

بختیاری با بیان اینکه قصص قرآن، جاودانه ترین و زنده ترین سند است، اظهار کرد: نمی توان با استکبار جهانی آشتی کرد، قرآن می فرماید اگر میل قلبی به ستمگران و استکبار پیدا کردید بازنده می شوید و آن هایی که امروز میل قلبی به استکبار و آمریکا پیدا می کند از نگاه اسلام مردود هستند.

وی افزود: امام راحل به خدا و آیات قرآنی باور داشتند و به همین دلیل گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، امام راحل تکنولوژی های آمریکا را می دانستند اما وعده های قرآنی را نیز باور داشتند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آن هایی که تردید در وعده های خدا دارند از ضعف ایمانی برخوردار هستند، گفت: امام با دست خالی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و آمریکای جنایتکار را با 40 هزار مستشار بیرون کردند.

بختیاری با بیان سوالی مبنی بر اینکه چه کسانی از تشر آمریکا می ترسند و چه کسانی از به رخ کشیدن بمب افکن ها و بمب اتم آمریکا می ترسند، عنوان کرد: آن هایی که از اسلام آمریکایی برخوردار هستند و خدا و آیات قرآن را باور ندارند از آمریکا می ترسند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آیات قرآن و خدا را باور دارد و وعده های خدا را قطعی می داند و مقتدرانه در مقابل قدرت های جهان ایستادگی می کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر دشمن را به خوبی نشناسیم آن وقت آن ها با ابزارهای مختلف وارد صحنه می شوند و زمینه بدعت و تحریف را به وجود می آورند.

بختیاری تصریح کرد: یکی از مشکلات این است که باطل با لباس حق بیرون می آید از این رو بصیرت افزایی، دشمن شناسی و مراقبت می تواند ما را در این میدان مبارزه مسلح و موفق کند.

وی با بیان اینکه آمریکا دلسوز اسلام شده است!، ادامه داد: بزرگترین تروریست دنیا ترامپ و آمریکا است، امروز دشمن از مذهب بر علیه مذهب استفاده می کند و استکبار امروز تمام راه ها برای ضربه زدن به ایران را پشت سر گذاشته است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه گرداننده تکفیری ها و داعشی ها، آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: نطفه اسرائیل در قلب کشورهای اسلامی از سوی انگلیس و با حمایت سازمان ملل ریخته شد، انگلیس این نطفه را در قلب کشورهای اسلامی کاشت و به تدریج نطفه رشد کرد.

بختیاری گفت: دشمنان امروز شعارهای ایران هراسی و اسلام هراسی را مطرح می کنند، در راس شعارهای تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته است، دشمن اصل اسلام و نظام را زیر سوال می برند و مساجد را به آتش می کشند.

وی اضافه کرد: استکبار از یک طرف خود را قدرت دنیا می داند اما از طرفی دیگر نیز از ایران می ترسد، مگر ایران در کجا حمله کرده است؟ ایران در کجا لشکرکشی کرده است؟ جمهوری اسلامی ایران در هر  کجا که حاضر شده به عنوان مدافع بوده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آمریکا دوست ندارد ایران به سلاح های هسته ای دسترسی داشته باشد، افزود: از ابتدا شعار جمهوری اسلامی ایران بوده است که در مسیر صلح آمیز از سلاح هسته ای استفاده کند.

بختیاری عنوان کرد: آمریکا نگران دست یافتن ایران به سلاح هسته ای نیست بلکه آن ها نگران دست یافتن ایران به دانش هسته ای هستند و می خواهند ایران همیشه ضعیف باشد.

وی اظهار داشت: ایرانی که خود قربانی تروریست است را متهم به حمایت از تروریست می کنند و به این بهانه ایران را تحریم می کنند، هر کجا که بوی باروت بلند می شود آمریکایی ها و اسرائیلی ها نیز وجود دارند./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات