۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۹۲۴۲
مدیر حوزه علمیه گیلان غرب:

غرب منبع مدرن جاهلیت است

مدیر حوزه علمیه گیلان غرب با اشاره به اینکه غرب منبع جاهلیت مدرن است، گفت: دشمنان به دنبال ترویج تردید و شبهه افکنی و بی اعتقادی به جای عزم راسخ ملی و ایمان قوی مردم ایران هستند.
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی مدیر حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهرستان گیلان غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیدایش مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و این دشمنی ها تا زمانی که جمهوری اسلامی مقتدر و با عزت است تداوم دارد.

امام جمعه موقت گیلانغرب بیان داشت: غرب منبع جاهلیت مدرن بوده و دیدن اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران برای آنها سخت است، آنها نمی خواهند ایران به الگوی جهان تبدیل شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلان غرب تاکید کرد: دشمنان به دنبال ترویج تردید و شبهه افکنی و بی اعتقادی به جای عزم راسخ ملی و ایمان قوی مردم ایران هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب توطئه های بسیاری از جمله القای تجزیه طلبی، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی در راستای براندازی نظام صورت دادند اما هیچ یک از این تهدیدات، انقلاب ما را تضعیف نخواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: امروز اگر کشوری بخواهد خودکفا شده و به قدرتی جهانی تبدیل شود افزون بر داشتن سایر مولفه ها باید در مبحث اقتصاد نیز به اقتدار برسد.

امام جمعه موقت گیلان غرب اظهار داشت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید اقتصاد مردمی شده و فرهنگ کار و تولید در کشور تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و همچنین حمایت قاطعانه همه اقشار از تولید ملی نیز از دیگر مولفه های موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان داشت: هدف دشمنان از راه اندازی جنگ اقتصادی و وضع تحریم ها جلوگیری از الگو شدن ایران در جهان و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از نیروهای مقاومت است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلان غرب ادامه داد: خوشبختانه هیچ گاه توطئه ها و تحریم های دشمنان خللی در اقتدار انقلاب وارد نکرده و انقلاب ما در حال صدور به جهان است، جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از آرمان های خود دست برنداشته و حامی مظلومان و دشمن مستکبران است.

این مسوول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز باید هر فرد به روشنگری در محیط زندگی خود پرداخته و معضلات منطقه خود را بشناسد و برای برطرف کردن این معضلات مجدانه تلاش کند.

حجت الاسلام موسوی در پایان ابراز داشت: فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب به معنای انجام مسوولانه کار فرهنگی تمیز و بدون عیب و نقص است./۸۵۷/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات